Bevooroordeelde mod(s)?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04-2022

Mick

iedereen is uniek behalve ik

Topicstarter
In SCO stuurt tweede waarschuwing aan Linux-gebruikers schrijf ik:
Gepost door Philosocles - maandag 22 december 2003 - 16:21 Score: 0
Nieuw is dat in de brief 65 bestanden worden genoemd waarin 'gestolen' code zit.

Ik betwijfel of dat alle bestanden zijn waar gecopyrighte code in zit - wellicht dienen ze slechts als voorbeeld om 1 & ander te verduidelijken. Want gegeven dat UNIX vol copyrights zit en Linux veelal hetzelfde als UNIX doet, moet je de functionaliteit van die 65 bestanden kunnen nabootsen en zo de copyrights kunnen omzeilen - dus net zoals Linux in feite met 'heel' UNIX doet (die x >= 65 bestanden daargelaten ;)).

Als dit de gehele lijst bestanden zou zijn, dan snijdt SCO zich met die bekendmaking in de vingers, in de zin dat ze tegen bedrijven met een nieuwe Linux distro waarin die 65 bestanden vervangen zijn, geen zaak meer zouden hebben (de vraag daargelaten of ze nu wél een zaak hebben ;)).

Beoordelingen: , +1, -1: Overgewaardeerd, Som: 0 / 2x
Ik heb ff zitten denken waar die (-1: Overgewaardeerd) op slaat, en vlgs mij komt dat door de laatste frase: "(de vraag daargelaten of ze nu wél een zaak hebben ;))". De mod vat dat sarcastisch op en mod mij omlaag omdat ik kennelijk aan de geloofwaardigheid van de SCO-zaak twijfel (wellicht door de smiley). Maar ik schets eerder in dezelfde zin nou eenmaal een scenario waarin SCO geen zaak meer zou hebben, terwijl het nog afwachten is of ze er nú wel ééntje hebben - daar slaat de 'gewraakte' frase op.

Het is in ieder geval een voorbeeld van 'ik ben het niet met je eens dus ik mod je lekker omlaag', wat niet de bedoeling is. Maar misschien is dat in SCO-berichten wel net zo normaal als in die over Microsoft. Het lijkt ook bij meer reacties voor te komen in dat bericht, hoewel sommige gewoon flauw zijn en het wellicht verdienen.

Nou, dat wou ik ff melden.. O-)

computo ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Deze reactie staat net en er zijn slechts twee mensen overheen gegaan. Ik denk dat je rustig nog even kunt wachten en dat de reactie vanzelf naar een mooi niveau schommlt. Ben je bang dat je tekort wordt gedaan? ;)

offtopic:
+1 informatief :>

[ Voor 7% gewijzigd door Spider.007 op 22-12-2003 18:33 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04-2022

Mick

iedereen is uniek behalve ik

Topicstarter
Ik denk dat je rustig nog even kunt wachten en dat de reactie vanzelf naar een mooi niveau schommlt.
Ik zal leren wat geduldiger te zijn alvorens het forum te bevuilen. Thanx. :)

computo ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Geen vervuiling hoor Philosocles, je bent welkom om foute moderaties aan te melden, maar je kunt er meestal (!) van uit gaan dat dergelijke mismoderaties na enige tijd wel door nieuwere moderaties gecorrigeerd worden.
:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀