Toon posts:

[XP] Computer herstart automatisch*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb sinds kort breedband en nou wilde ik voor mijn vader quicktime downlaoden als die dit heeft gedaan en je wilt hem installeren dan start die de computer opnieuw op!

en als je dan een bestand wil downloaden boven de 10 mb start hij telkens als hij klaar is opnieuw op als die het bestand aan het kopieeren is naar je map.

hoe kan dit....???

alvast bedankt,

Knoak

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Maak je geen gebruik van een Download Manager waarin je kan instellen dat de computer moet rebooten als ie klaar is met downloaden? En weet je zeker dat je geen last hebt van het Remote Procedure Call probleem? :)

The devil is in the details.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Staat het vinkje bij "computer opnieuw opstarten" uit?

Zie ook hier: Windows Operated Systems - FAQ

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

welk Operating systeem hebben we het hier over?

Lees ook onderstaande tips eens door:

http://gathering.tweakers...faq/forumgedrag#pre-topic
http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart
:)

[ Voor 14% gewijzigd door Spider.007 op 22-12-2003 18:20 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

knoak,

Welkom op GoT :)

Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen, hiermee ben je ook akkoord gegaan toen je je registreerde op Gathering of Tweakers.net. Ik vat de 3 belangrijkste punten eventjes kort samen:
  • Toon altijd initiatief - voordat je een topic opent, zoek bv. eventjes rond op GoT en op Google. Neem de search resultaten ook mee in je topic, en geef even aan wat daa nou aan ontbrak.
  • Kies een goede topic titel. Zorg er ook voor dat je geen vreemde tekens in je topic titel hebt staan, dat staat zo slordig (wat is :S ?). Let ook altijd even op de specifieke forum policy. Zo zien we in Windows Operated Systems graag dat je het os tussen vierkante haakjes zet.
  • Ben in je topic start duidelijk - geef aan wat precies je probleem is, en beschrijf het uitvoerig. Geef alle relevante informatie die je maar kan bedenken
Verder pas ik nu even je topic titel aan - lees bovenstaande punten even door, en pas je topicstart er even op aan.

Veel plezier op GoT verder :)