Hoi iedereen,
Ik ben bezig met een pagina met daarin een table. Van die table wil ik een aantal rows kunnen in en uitklappen.
Een div wel / niet laten zien is niet zo'n probleem met het stukje code dat ik op GoT gevonden heb:
Dat werkt prima. maar een div in een table mag niet, dus ik kan niet de div om de rows heenzetten. Het werkt dan niet meer.
De rows het id "blokkie" meegeven werkt ook niet goed, ik moet namelijk meerdere rows met 1 klik kunnen laten verdwijnen en hij pakt slechts de eerste row met het id "blokkie".
Nu is mijn vraag aan jullie, is er één of andere manier om die rows toch in en uit te kunnen klappen?
Het gegeven voorbeeld staat trouwens hier:
http://soulz.org/~saviour/test.htm
Ik ben bezig met een pagina met daarin een table. Van die table wil ik een aantal rows kunnen in en uitklappen.
Een div wel / niet laten zien is niet zo'n probleem met het stukje code dat ik op GoT gevonden heb:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| <html>
<head>
<title>klapcode</title>
<script type="text/javascript">
function toggleDiv (id) {
var ele = document.getElementById (id);
ele.style.display = (ele.style.display=='block') ? 'none' : 'block';
}
</script>
</head>
<body>
<div onclick="toggleDiv('blokkie')" style="background-color:#DDDDDD;width:300px;">
toggleDiv (klik hier)</div>
<div id="blokkie" ="background-color:#EEEEEE;width:300px;display:none;">
<table>
<tr>
<td>
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<br/>
</td>
</tr>
</table>
</div>
</body>
</html> |
Dat werkt prima. maar een div in een table mag niet, dus ik kan niet de div om de rows heenzetten. Het werkt dan niet meer.
De rows het id "blokkie" meegeven werkt ook niet goed, ik moet namelijk meerdere rows met 1 klik kunnen laten verdwijnen en hij pakt slechts de eerste row met het id "blokkie".
Nu is mijn vraag aan jullie, is er één of andere manier om die rows toch in en uit te kunnen klappen?
Het gegeven voorbeeld staat trouwens hier:
http://soulz.org/~saviour/test.htm