ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
volgens mij heb je garantie op elk gekocht product, dus ook op die adapter. Diet gaat via de winkel waar je hem gekocht hebt (RMA kan denk ik niet met zulke dingen
).
Als je camera uit Amerika komt, heb je Amerikaanse garantie, dan moet je hem opsturen naar Amerika (en hij moet weer terug), dan ben je waarschijnlijk net zo duur uit als dat je gewoon een universele adapter koopt. In Nederland hoef je in ieder geval niet op garantie te rekenen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
punt is dat ik bij Canon 90 euro zou moeten betalen en online voor die adaptor 65 euro ongeveer inclusief verzendkosten. Dat vind ik veel.
een universele werd me in die winkel hier ook geboden maar was 80 euro
een universele werd me in die winkel hier ook geboden maar was 80 euro
edit:
Canon Amerika gebeld en er zit standaard 3 maanden garantie op de adaptor. Die waren natuurlijk verlopen dus moet nog steeds veel geld uitgeven
Wat voor universele is er mogelijk?
Canon Amerika gebeld en er zit standaard 3 maanden garantie op de adaptor. Die waren natuurlijk verlopen dus moet nog steeds veel geld uitgeven
Wat voor universele is er mogelijk?
[ Voor 33% gewijzigd door Lord_T op 22-12-2003 20:58 ]
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
die universele zijn vrij duur, vooral omdat je een flinke nodig hebt (welke cam is het eigenlijk?). In het A60/A70 topic werd dacht ik gesproken over 1,5 amp.
ohw sorry vergeten te vermelden... gaat om een Canon powershot G2
Pagina: 1