• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 20:17
Hi mensen,

even vraagje:

Als je adaptor kapot is wordt dat volgens de helpdesk niet onder garantie vervangen / gerepareerd. de winkel in NL geeft echter aan dat zij die dingen opsturen normaal gesproken en dan onder garantie dit dus wel laten repareren.

Nou heb ik hem gekocht in de VS. Iemand enige ervaring hiermee? Volgens de winkel hier in Maastricht had ik gewoon de verkeerde persoon op de helpdesk getroffen en moest het kunnen....

Ik heb geen zin in 90 euro zomaar uitgeven.... wie weet hoe het zit?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

volgens mij heb je garantie op elk gekocht product, dus ook op die adapter. Diet gaat via de winkel waar je hem gekocht hebt (RMA kan denk ik niet met zulke dingen :? ).

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je camera uit Amerika komt, heb je Amerikaanse garantie, dan moet je hem opsturen naar Amerika (en hij moet weer terug), dan ben je waarschijnlijk net zo duur uit als dat je gewoon een universele adapter koopt. In Nederland hoef je in ieder geval niet op garantie te rekenen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Lord_T
punt is dat ik bij Canon 90 euro zou moeten betalen en online voor die adaptor 65 euro ongeveer inclusief verzendkosten. Dat vind ik veel.

een universele werd me in die winkel hier ook geboden maar was 80 euro :?

edit:
Canon Amerika gebeld en er zit standaard 3 maanden garantie op de adaptor. Die waren natuurlijk verlopen dus moet nog steeds veel geld uitgeven :(

Wat voor universele is er mogelijk?

[ Voor 33% gewijzigd door Lord_T op 22-12-2003 20:58 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

die universele zijn vrij duur, vooral omdat je een flinke nodig hebt (welke cam is het eigenlijk?). In het A60/A70 topic werd dacht ik gesproken over 1,5 amp.

• Lord_T
ohw sorry vergeten te vermelden... gaat om een Canon powershot G2

Pagina: 1