Een flinke schop, maar dit topic is het meest van toepassing.
Ik heb een Media Center pc staan met een 19" TFT via DVI en een TV via S-Video. Nu wil ik mijn TV van de slaapkamer ook erop aansluiten, liefst met een gekloond beeld van de TV die nu al is aangesloten. Twee TV's op 1 S-Video poort dus.
Hierboven zie ik een plaatje van een S-Video splitter. Het probleem is nu dat de TV op de slaapkamer via een Marmitek Gigavideo setje aangesloten moet worden, welke alleen een composiet aansluiting heeft.
Ik zoek dus een kabeltje van S-Video naar S-Video en composiet. Bij een elektroboer in Eindhoven werd mij doodleuk verteld dat het onmogelijk is. In principe zou ik zeggen dat bovenstaand S-Video splittertje met aan 1 kant een verloopje naar composiet mogelijk is, al heb ik mijn twijfels.
Op internet vond ik wel een kabeltje van 9-pins mini-DIN naar S-Video en composiet:
Maar ik weet niet of ik die zomaar op mijn videokaart (Radeon X800 GTO) kan aansluiten. Sowieso loop ik natuurlijk het risico dat Windows of de hardware er niets meer van snapt als ik 2 schermen op 1 poort aansluit. Heb dit geintje al eens eerder geflikt op de onboard kaart (ATi Xpress 200) die zowel een composiet als een S-Video uitgang heeft. Dat werkte goed, totdat ik een reboot deed. Grote kans dat dit met een verloop hetzelfde is denk ik...
Is er iemand die een soortgelijke constructie werkend heeft, of zou weten hoe en waarmee ik dit het beste kan aansluiten?