O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.
Ik heb van zowel java als van Eclipse geen verstand (alleen c++ beetje) dus niet meteen over me heen vallen 
Maar het lijkt erop alsof de code die jij geeft een nieuwe instantie van een Display object moet aanmaken? Maar aan welke variabele ken je 'm toe dan?
Want (ff wennen, laatste tijd te veel met VB.NET bezig
)
lijkt me op zich logischer. Natuurlijk heb ik geen flauw idee van waar je die kleur in wil opslaan, dus ben er maar even vanuit gegaan dat het op deze manier mogelijk is. Maar de strekking van dit verhaal is: Ken je je nieuwe object wel ergens aan toe, of verdwijnt ie meteen naar /dev/null?
Maar ik herhaal, kheb er helemaal geen idee van, en nog minder verstand
Maar het lijkt erop alsof de code die jij geeft een nieuwe instantie van een Display object moet aanmaken? Maar aan welke variabele ken je 'm toe dan?
Want (ff wennen, laatste tijd te veel met VB.NET bezig
Java:
1
2
3
| Display dNieuw_Disp; dNieuw_Disp = new Display; dNieuw_Disp.BgColor = Display().getSystemColor(SWT.DEFAULT); |
lijkt me op zich logischer. Natuurlijk heb ik geen flauw idee van waar je die kleur in wil opslaan, dus ben er maar even vanuit gegaan dat het op deze manier mogelijk is. Maar de strekking van dit verhaal is: Ken je je nieuwe object wel ergens aan toe, of verdwijnt ie meteen naar /dev/null?
Maar ik herhaal, kheb er helemaal geen idee van, en nog minder verstand
de oplossing blijkt onderstaande te zijn:
Java:
1
| WorkbenchColors.getSystemColor(SWT.COLOR_WIDGET_BACKGROUND) |
O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.