ik heb sinds een aantal dagen een nieuwe mobo (asus a7v600), processor (amd athlon 3000+) en videokaart (connect3d radeon 9800 xt 256mb), en hub dus windows xp opnieuw geinstalleerd
sindsdien laat mijn toetsenbord na het opstarten mijn muis soms vastlopen, ook mijn toetsenbord reageert niet meer...
als ik opnieuw opstart kan ik gewoon alles doen met muis (internet, spel opstarten enz.) maar als ik een toets aanraak stopt mijn muis met werken de computer draait gewoon door (getest in spel, geluid en beeld draaiden nog steeds perfect).
als ik in de bios ga of via opstartdiskette opstart doen muis en toetsenbord het gewoon prima, alleen in windows niet
ik heb mijn muis op ps/2 en usb geprobeerd en dit maakte niks uit
ik heb overal de nieuwste dirvers van geinstalleerd
de enige "oplossing" die ik tot nu toe gevonden heb is elke keer de computer opnieuw opstarten totdat het niet meer gebeurt, maar dat is best frustrerend
weet iemand waar dit aan kan liggen??
edit:
mijn systeem is als volgt
asus a7v600 mobo
amd athlon xp 3000+ 400 mhz
1024 mb 333mhz ram
connect3d radeon 9800 xt 256mb
windows xp sp1 volledig geupdate
sindsdien laat mijn toetsenbord na het opstarten mijn muis soms vastlopen, ook mijn toetsenbord reageert niet meer...
als ik opnieuw opstart kan ik gewoon alles doen met muis (internet, spel opstarten enz.) maar als ik een toets aanraak stopt mijn muis met werken de computer draait gewoon door (getest in spel, geluid en beeld draaiden nog steeds perfect).
als ik in de bios ga of via opstartdiskette opstart doen muis en toetsenbord het gewoon prima, alleen in windows niet
ik heb mijn muis op ps/2 en usb geprobeerd en dit maakte niks uit
ik heb overal de nieuwste dirvers van geinstalleerd
de enige "oplossing" die ik tot nu toe gevonden heb is elke keer de computer opnieuw opstarten totdat het niet meer gebeurt, maar dat is best frustrerend
weet iemand waar dit aan kan liggen??
edit:
mijn systeem is als volgt
asus a7v600 mobo
amd athlon xp 3000+ 400 mhz
1024 mb 333mhz ram
connect3d radeon 9800 xt 256mb
windows xp sp1 volledig geupdate
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 16:06 ]