Ik vroeg me af of het mogelijk is om de text te formatteren van een radiobuttonlist. Ik heb namelijk een radiobuttonlist met een aantal listitems. Deze listitems hebben vrij lange namen waardoor ze soms kunnen overlopen in de volgende regel. Als er verder gegaan wordt met het uitprinten van de text naast de radiobutton op de nieuwe regel wordt er echter niet ingesprongen waardoor de text er lelijk uitziet.
dus(de "0" is dus een radiobutton):
Als ik kijk naar wat asp.net van een radiobuttonlist maakt dan is dat simpelweg een <tr><td> vervolgens all radiobuttons achter elkaar gescheiden door <br> en vervolgens afgesloten met </td></tr>
De oplossing zou zijn geweest als de radiobuttons in een <td> kwamen en de text in een <td> ernaast want dan pas zou je goede uitlijning krijgen.
Overigens worden de radiobuttons dynamisch aangemaakt en de text staat ook niet vast dus hardcoded formatteren is helaas niet mogelijk.
dus(de "0" is dus een radiobutton):
code:
1
2
3
4
5
6
7
| 0 en hier is een hele lange text Het moet zijn: 0 en hier is een hele lange text |
Als ik kijk naar wat asp.net van een radiobuttonlist maakt dan is dat simpelweg een <tr><td> vervolgens all radiobuttons achter elkaar gescheiden door <br> en vervolgens afgesloten met </td></tr>
De oplossing zou zijn geweest als de radiobuttons in een <td> kwamen en de text in een <td> ernaast want dan pas zou je goede uitlijning krijgen.
Overigens worden de radiobuttons dynamisch aangemaakt en de text staat ook niet vast dus hardcoded formatteren is helaas niet mogelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Goldme op 22-12-2003 15:46 ]