Sommigen spellen bijven hangen

Pagina: 1
Acties:

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09-2025

Masterfvz

AKA Freakazoid

Topicstarter
Bij sommige spellen gebeurt het vaak dat de computer blijft hangen, installen en opstarten gaat allemaal goed, maar op een bepaald moment blijft de boel gewoon hangen. Het geluid gaat over in een soort ruisachtigs.
Ik heb het tot nu toe bij C & C generals, Knights of the old republic en Age Of Mythology.
Drivers zijn allemaal geupdate, maar ik kom er maar niet vanaf. Andere spellen (max payne 2, splinter cell) lopen gewoon zonder problemen.

Me computer stats zijn:

Mainbord: ECS Elitegroup K7S5A
Proc: AMD Athlon 1800+
Vidkaart:Club 3D ATI Radeon 9600 Pro
Geluidskaart: Soundsblaster 5.1

aan andere dingen kan het niet echt liggen volgensmij...
ken iemand dit probleem en heeft ieamand een oplossing?

SPECS

Verwijderd

zelfde probleem hier, ik heb dezelfde video kaart als jij...

Verwijderd

Ik had dit probleem ook, maar dan met een heel andere configuratie. In 'die tijd' had ik nog een sb-live player 1024. Nu een audigy. Ik heb altijd gedacht dat het juist aan de live! drivers lag. Met alleen wdm drivers geinstalled ging het beter, maar had ik nog vastlopers.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem als jij maar dan met het spel Knights of the old republic, ook deze bleef bij mij hangen.
Dat komt waarschijnlijk omdat ik 256 mb ram heb, dat staat ook aangegeven als minimum eisen, ze bevelen wel 512 mb ram aan. Verder ben ik nog verder wezen kijken wat ik daaraan kon doen, het enige was dat ik de achtergrond programma´s moest afsluiten die ik aan heb staan. Tot nu toe heeft dit nog wel geholpen.