[XP] vreemde weergave in miniatuurweergave

Pagina: 1
Acties:

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:54
In windows XP worden afbeeldingen in de preview en miniatuurweergave vreemd weergegeven. Een voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/aj.feenstra1/foto/fot.jpg

Niet alle foto's worden verkeerd weergegeven, met nieuwe foto's heb ik geen problemen.

Ik heb Windows XP al opnieuw geinstalleerd maar de foto's (die op een andere schijf staan) blijven raar weergegeven worden in de preview en in de miniatuurweergave. Als ik de foto open dan wordt ie wel goed weergegeven. Weet iemand een oplossing om dit te verhelpen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je al eens geprobeerd 'thumbs.db' te wissen in die folder ?

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:54
Net geprobeerd, de miniatuurweergave is wel iets minder verstoord maar nog steeds niet zoals het hoort. Nog andere ideeen.

Ben er inmiddels uit: na ZbThumbnail.info verwijderd te hebben nog de functie miniatuurweergave vernieuwen en alles doet het weer perfect

[ Voor 37% gewijzigd door llpineapple op 22-12-2003 15:39 ]

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:19

_Thanatos_

Ja, en kaal

Draai je niet toevallig in 256 kleuren? Zo niet, heb je wel de nieuwste videodriver?

日本!🎌

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

laat maar

[ Voor 94% gewijzigd door bratos op 23-12-2003 19:47 ]

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

dat ziet er net zo uit als mijn GeForce3 ti200 spellen hun textures weergaf als ze te zwaar voor hem waren

ps. elevator bedankt voor die link , ik had onlangs mouseware 8.6 drivers erop gezet en die geven idd een BSOD waardoor XP opnieuw opstart, system restore heeft het opgelost :7

Verwijderd

voor iedereen die eenzelfde probleem heeft ckech de link in mijn topic naar kelly's corner, nr 17 echt een super oplossing!

[XP] Miniatuurweergave bij videobestanden verdwenen*
Pagina: 1