Ik heb een medion tv-kaart gekocht met afstandbediening (bij de aldi). Nu kun je de afstandbediening ook al muis gebruiken. Na de installatie van de kaart en de software deed mijn computer dit dan ook automatisch, maar dat hoeft van mij helemaal niet. Nu kan ik niet mijn gewone muis meer gebruiken. Ik heb geen idee hoe het weer normaal kan laten werken. Iemand een idee?
Dit heeft met de software te maken, dus gaat dit topic naar SA.
Wat heb je trouwens al zelf geprobeerd? En welke software gebruik je precies? Updates ervoor al gezocht?
Wat heb je trouwens al zelf geprobeerd? En welke software gebruik je precies? Updates ervoor al gezocht?
Ik heb alle software die met de tvkaart te maken had er weer afgegooid, maar mijn muis deed het nog steeds niet. Heb toen de muis eruit gegooid in hardwaremanager. Windows vond het automatisch weer, installeerde hem, maar hij reageerde nog steeds niet. Via systeemherstel heb ik mijn systeem teruggebracht in een status voor de installatie van de tvkaart, maar dat helpt zelfs niet. Heb ook al een andere muis geprobeerd, maar helaas. Ik weet het echt niet meer nu...
Verwijderd
dan doe je je muis toch gewoon weg.
en ga je de afstandsbediening toch gebruiken als zijnde de muis.
hihihi.
hihihi.
configuratiescherm -> muis?
daar al gekeken wat daar zoal ingesteld staat/op default staat?
daar al gekeken wat daar zoal ingesteld staat/op default staat?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 19:14:
dan doe je je muis toch gewoon weg.
hihihi.
zeg dan niks ofzo
MAar goed heb je geprobeerd om je muis drivers opnieuw te installeren ? is het een seriele of usb muis ? En valt er niks intestellen in de software zelf ?
Lege baterijen? Ik weet niet of er een draadloze muis bij zat.
[ Voor 4% gewijzigd door grolo2010 op 27-12-2003 12:48 ]
Pagina: 1