Toon posts:

.rar bestanden samenvoegen?

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een dringende vraag, een virend van mij heeft me een bestand gegeven. Het was een winrar selfextracting bestand dus dat deed ik en toen kreeg ik ongeveer 30 rar bestanden en ongeveer 20 bestanden met .r30 .r31 enz. erachter.
Ik hebz o het gevoel dat ik ze op een of andere manier moet samenvoegen maar ik heb geen idee hoe want als ik ze één voor één in een map uitpak dan doet het programma het niet.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gewoon de .rar uitpakken, dan worden de .rXX automatisch meegenomen.

Verwijderd

dan moet je de .rar of de .r01 openen met winrar (of anders het laagste .rxx bestand).

als je dan gaat uitpakken, gaat hij vanzelf alle files langs die uitgepakt moeten worden

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 15:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja het beroerde is dat hij het dan nog steeds niet doet. Krijg dan nog steeds als ik het programma zelf wil opstarten dat file packager verkeerd is afgesloten blablabla

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 15:16 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vraag het anders even na bij die vriend van je.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je moet de rar openen, en dan gewoon extract doen, dan word de rest ook uitgepakt. niet beginnen bij de .r01 ofzo. als het echt niet werkt - wat voor error krijg je?

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
nou dan zal je dus waarschijnlijk een bestand missen of er is er 1 (of meer) corrupt.

gebruik je wel de laatste versie van winrar?

[ Voor 23% gewijzigd door SaiBork op 22-12-2003 15:17 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat gaat er precies mis? Of verwacht je dat iedereen een glazen bol kan betalen? ;)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar het rare is dat ik geen enkele foputmelding krijg tijdens het uitpakken.
Foutmelding die ik krijg als ik het programma opstart:
In File Packager is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak

U was bezig met een bewerking, deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 15:20:
Ja maar het rare is dat ik geen enkele foputmelding krijg tijdens het uitpakken.
Foutmelding die ik krijg als ik het programma opstart:
In File Packager is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak

U was bezig met een bewerking, deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Probeer het programma eens opnieuw te installeren en kijk of het dan wel werkt. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Oke wat er fout gaat, Nu heb ik hem leuk uitgepakt, op een paar verschillende manieren.. Maar ik krijg dus bovenstaande foutmelding als ik het programma wil opstarten

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

OK - het uitpakken van een multi-volume RAR achief is toch echt simpelweg te simpel om ook maar uit te leggen. WinRar zal vanzelf de .r02 en dergelijke files gaan gebruiken als deze beschikbaar zijn.

Verder stel ik voor dat je over je programma wat je niet opgestart krijgt even een nieuw topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.