Als eerste wil ik ff zeggen dat ik een echte newbie ben op het gebied van computers enzovoorts.
Ik heb ook alle faqs doorgelezen hier en ook vele ander topic bekeken maar ik kan niet echt er iets over vinden of ik snap het gewoon niet.
Maar ik ben best wel een game fanaat dus heb ik laatst een nieuwe computer gekocht met een Radeon 9600 Pro erin.
Er zat standaard een FX5200 in maar ik had op dit forum al gelezen dat de Ati toch wel wat beter was.
Maar nou mijn probleem.
Als ik first-person shooters speel en dan wel nieuwe zoals Rainbow Six 3, dan loopt ie vast na 3 seconde ofzo.
Maar bij spellen als Counterstrike en Red Alert 2 heeft ie geen problemen.
Eerst dach ik van, tja jammer dan kan ik die niet spelen maar toen ik gisteren Fifa 2004 installeerde liep ie ook vast.
Maar dat was alleen bij een resolutie hoger dan 800*600.
Maar om Fifa op zo'n resolutie te spelen ziet er ook weer niet uit.
Dus ging ik eens kijken of ik drivers moet gaan installeren.
Maar het probleem is dat toen ik deze computer kocht de videokaart al geinstalleerd was en ik ook dus niet weet of ie upgedate is.
Waar kan ik dat bekijken?
Maar als ik zelf een nieuwe driver moet installeren moet ik dat dan doen bij de Gigabyte website (maker van de videokaart) of bij Ati zelf.
En als ik bij Ati zelf download moet dan dan bij BBA drivers of bij PBA drivers.
Ik hoor hier allemaal dingen over Cataylist ofzo?
Het ziet er allemaal nog een beetje wazig uit dit verhaal ik geeft het toe.
Maar waar kan ik dus zien welke versie er geinstalleerd staat op de computer en welke ik met dowloaden als ik de nieuwere of geen versie heb geinstalleerd ?
Bedankt voor het lezen en eventeel beantwoorden van mijn probleemtje
Ik heb ook alle faqs doorgelezen hier en ook vele ander topic bekeken maar ik kan niet echt er iets over vinden of ik snap het gewoon niet.
Maar ik ben best wel een game fanaat dus heb ik laatst een nieuwe computer gekocht met een Radeon 9600 Pro erin.
Er zat standaard een FX5200 in maar ik had op dit forum al gelezen dat de Ati toch wel wat beter was.
Maar nou mijn probleem.
Als ik first-person shooters speel en dan wel nieuwe zoals Rainbow Six 3, dan loopt ie vast na 3 seconde ofzo.
Maar bij spellen als Counterstrike en Red Alert 2 heeft ie geen problemen.
Eerst dach ik van, tja jammer dan kan ik die niet spelen maar toen ik gisteren Fifa 2004 installeerde liep ie ook vast.
Maar dat was alleen bij een resolutie hoger dan 800*600.
Maar om Fifa op zo'n resolutie te spelen ziet er ook weer niet uit.
Dus ging ik eens kijken of ik drivers moet gaan installeren.
Maar het probleem is dat toen ik deze computer kocht de videokaart al geinstalleerd was en ik ook dus niet weet of ie upgedate is.
Waar kan ik dat bekijken?
Maar als ik zelf een nieuwe driver moet installeren moet ik dat dan doen bij de Gigabyte website (maker van de videokaart) of bij Ati zelf.
En als ik bij Ati zelf download moet dan dan bij BBA drivers of bij PBA drivers.
Ik hoor hier allemaal dingen over Cataylist ofzo?
Het ziet er allemaal nog een beetje wazig uit dit verhaal ik geeft het toe.
Maar waar kan ik dus zien welke versie er geinstalleerd staat op de computer en welke ik met dowloaden als ik de nieuwere of geen versie heb geinstalleerd ?
Bedankt voor het lezen en eventeel beantwoorden van mijn probleemtje