Hallo, ik heb laatst een setje gekocht van ecs elitegroup. Een k7som+ 7.5c met een processor athlon 2000+. Dit moederbord heeft een on board video, sis 650_651_m651_740. Ik heb nu een geforce fx 128mb pci kaart gekocht. (er zitten geen agp sloten op het bord).
Ik krijg met geen mogelijkhijd voor elkaar dat deze werkt, de on board video kaart blijft actief. Er is geen jumper aanwezig om deze uit te schakelen. Er staat in de handleiding van het bord dat als ik hem in de bios op pci zet hij automatisch kijkkt en als hij er 1 in het slot vind de on board meteen uitgeschakeld wordt. Dit gebeurd dus niet. Ik kan de geforce kaart zo niet installeren, hij werkt niet.
Bij het opstarten ziet hij wel dat hij er in zit.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
groet Joost
Ik krijg met geen mogelijkhijd voor elkaar dat deze werkt, de on board video kaart blijft actief. Er is geen jumper aanwezig om deze uit te schakelen. Er staat in de handleiding van het bord dat als ik hem in de bios op pci zet hij automatisch kijkkt en als hij er 1 in het slot vind de on board meteen uitgeschakeld wordt. Dit gebeurd dus niet. Ik kan de geforce kaart zo niet installeren, hij werkt niet.
Bij het opstarten ziet hij wel dat hij er in zit.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
groet Joost