Op een PC doet het volgende probleem zich voor. Zodra tijdens het afspelen van een mp3tje een cd wordt ingestart dan gaat het geluid haperen en kraken. De cd doet dit ook, zelfs als hij de enige is.
Dit probleem doet zich voor binnen meerdere software:
BPM-Studio
Windows Media-Player
Winamp
Het gaat om een pc met een Delta 410 geluidskaart van M-Audio. Niet zomaar de eerste de beste dus.
De geluidskaart heeft als enige IRQ 5
HD en CD-Rom zitten allebei op een andere IDE Controller.
Ik heb al met de instellingen van de geluidskaart gespeeld om te kijken of daar het probleem zit. Maar dit maakt niks uit. Ik heb ook meerdere driver versies geprobeerd. Momenteel gebruik ik de laatste drivers van de geluidskaart die ik van de website van M-Audio heb gehaalt. Dit zijn geen Beta drivers.
Heeft iemand een idee waar het probleem mogelijk zou kunnen zitten?
Of iemand moet een goede zoektip weten. Want huidige zoekacties leverde niet het gewenste resultaat op.
Dit probleem doet zich voor binnen meerdere software:
BPM-Studio
Windows Media-Player
Winamp
Het gaat om een pc met een Delta 410 geluidskaart van M-Audio. Niet zomaar de eerste de beste dus.
De geluidskaart heeft als enige IRQ 5
HD en CD-Rom zitten allebei op een andere IDE Controller.
Ik heb al met de instellingen van de geluidskaart gespeeld om te kijken of daar het probleem zit. Maar dit maakt niks uit. Ik heb ook meerdere driver versies geprobeerd. Momenteel gebruik ik de laatste drivers van de geluidskaart die ik van de website van M-Audio heb gehaalt. Dit zijn geen Beta drivers.
Heeft iemand een idee waar het probleem mogelijk zou kunnen zitten?
Of iemand moet een goede zoektip weten. Want huidige zoekacties leverde niet het gewenste resultaat op.
[ Voor 23% gewijzigd door cyspoz op 22-12-2003 12:30 ]