Toon posts:

[free-hosting] php en mysql

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar gratis hosting, maar dit keer met php en eventueel mysql ondersteuning. Ik heb hierover lang gezocht, maar nog niks gevonden. Tevens ben ik wel bekend met de gratis hosts zonder deze twee opties.

Zelf apache gaan draaien is geen mogelijkheid omdat daarvoor mijn snelheid te laag is voor het doel. Het doel is namelijk een gewone website en dus geen test doel einde.

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:47

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

lycos.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-05 16:45
In de Faq staan leuke adressen :) ;)

[ Voor 5% gewijzigd door simon op 22-12-2003 12:02 ]

|>

Verwijderd

Topicstarter
maar hoe krijg je die zware irri banner van hun weg?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-05 16:45
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 12:03:
maar hoe krijg je die zware irri banner van hun weg?
Door te betalen :)

|>

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:25

samo

yo/wassup

Als je een goede server wilt met php en mysql, betrouwbaar en bannerloos, redelijk goede verbinding en bijna geen downtime, dan zou ik betalen... Anders heb je minstens 1 van bovenstaande ergernissen.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35

qless

...vraag maar...

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 11:58:
Ik ben opzoek naar gratis hosting, maar dit keer met php en eventueel mysql ondersteuning. Ik heb hierover lang gezocht, maar nog niks gevonden. Tevens ben ik wel bekend met de gratis hosts zonder deze twee opties.

Zelf apache gaan draaien is geen mogelijkheid omdat daarvoor mijn snelheid te laag is voor het doel. Het doel is namelijk een gewone website en dus geen test doel einde.
Je zegt nu zelf geen test maar een gewone website...waarom moet het dan gratis?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600|Laowa25f2.8-2.5x-5x-macro

• bemeall
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:35

bemeall

Down Under!

Kijk voor een mooi overzicht je op: http://www.webhosters.nl/
In ieder geval kun je daar mooi de goedkoopste betaalde hosts vergelijken, of er ook gratis hosts bij zitten weet ik zo niet.

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 11:58:

Owkee, ik heb dus wat worden bold en cursief gemaakt. Denk er nog even rustig over na, en belsuit dat voor niets de zon op gaat, als je zo graag een website wilt hosten betaal er dan gewoon voor, zeker als je van mening bent zekere snelheid nodig te hebben. Alsof hosting tegenwoorig zo duur is... Sjeesh!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

samo-arne schreef op 22 december 2003 @ 12:04:
Als je een goede server wilt met php en mysql, betrouwbaar en bannerloos, redelijk goede verbinding en bijna geen downtime, dan zou ik betalen... Anders heb je minstens 1 van bovenstaande ergernissen.
Mee eens. Voor niets gaat de zon ;)
Betaal gewoon een klein bedrag per maand en dan werkt het gewoon zonder gezeur.

Verwijderd

voor niets gaat de zon op

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

De clue is denk ik wel duidelijk, de topicstarter stelt gewoon eisen waaraan geen enkel product voldoet, en de vraag over het weghalen van banners hoort niet thuis op GoT. Deze gaat dicht, zie niet in hoe deze discussie nog nuttig kan worden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.