Laserjet 3 troubles in NT, gaat prima in 95

Pagina: 1
Acties:

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
probeer een laserjet 3 aan de praat te krijgen in Windows NT, printer antwoord steevast met PC LOAD LETTER, en wat ik verder ook aan de instellingen verander (bios ECP EPP SPP, printerbakken op A4, LETTER, driverinstellingen op A4,LETTER, andere soortgelijke printers zoals de Canon LBP8) het mag allemaal niet baten. In windows 95 gaat het prima. Op de HP site staan geen drivers voor deze printer (alleen AutoCAD drivers.)

meer mensen die dit probleem hebben gehad? ik heb weinig zin om op dit werkstation windows 95 te zetten, omdat dat helemAAL snel stukgaat :)

alvast bedankt voor het antwoord

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Als je de instelling op de printerdisplay oproept geeft die dan ook A4 aan. Dit is wel erg weird. Kun je hem ter controle op een andere NT zetten ?

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
Nee dat gaat helaas ff niet.
Je kunt aan de printer zien dat hij een printopdracht gaat accepteren, maar op het laatst breekt hij af en laat die foutmelding zien. als ik daarna ENTER indruk op de printer zelf, gaat hij WEL printen, maar ja, dat is ook niet echt tof natuurlijk. En hij doet het zo mooi in windows 95...snif :'(

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Probeer hem eens als Laser 4 te installeren op de NT. Dit werkt en misschien is er iets mis met de 3 driver.