Iedereen kent inmiddels het verschijnsel wel met iop. Die portal die steeds als je startpagina wil beginnen in IE. Nu heeft bittorrent 3.3 na het installeren, mijn IE dus ook verknalt. Na het installeren staat je desktop leuk vol met icoontjes en je hebt opeens 2 keer zoveel bookmarks. Nu is dat nog allemaal weg te krijgen, maar de search/toolbar die iedere keer verschijnt (al zet je m uit bij toolbars) bij het opstarten van IE niet.
Ik heb geprobeerd:
- Ad-aware 6, haalde hem er niet uit. Wel de andere tig spyware en wormen die met BT meekwamen.
- Regcleaner, geen resultaat. Alles wat ik niet ken, heb ik uit het register gegooid.
- Regedit, zoeken op woorden als 'toolbar', 'iop', (waar ie iedere keer uitkomt na het searchen) 'ewjjopchblc' (de naam van de toolbar) en 'portal' geven ook geen resultaat.
Ik heb het idee dat ik alles wat ik kan verzinnen wel geprobeerd heb. Google levert ook niet veel info op.
Iemand anders hier nog ervaringen mee gehad?
Ik heb geprobeerd:
- Ad-aware 6, haalde hem er niet uit. Wel de andere tig spyware en wormen die met BT meekwamen.
- Regcleaner, geen resultaat. Alles wat ik niet ken, heb ik uit het register gegooid.
- Regedit, zoeken op woorden als 'toolbar', 'iop', (waar ie iedere keer uitkomt na het searchen) 'ewjjopchblc' (de naam van de toolbar) en 'portal' geven ook geen resultaat.
Ik heb het idee dat ik alles wat ik kan verzinnen wel geprobeerd heb. Google levert ook niet veel info op.
Iemand anders hier nog ervaringen mee gehad?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 11:23 ]