[DEMOS] Modem sneller maken

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
Ik weet niet of dit onder internet of hardware ofzo valt maar goed ik zet het maar in internet neer.

Ik zit bij de provider AlwaysAccess, was eerst Rendo DeKooi en ik haal snelheden rond de 5kB/s download en ook zoiets qua upload. Dit is natuurlijk gewoon om te janken en ik vraag me af of die *seriële* modem niet iets sneller gemaakt kon worden of misschien dat het kopen van een hele nieuwe modem alles wat sneller kan maken.

Oftewel mijn vraag; hoe zorg ik dat dit internet sneller wordt? Kan je de DEMOS modem ombouwen? Moet ik een nieuwe modem aanschaffen?

En ook; is dit strafbaar?

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 22:05

highking

Langharig tuig

Een inbelverbinding begrijp ik?

Die is niet te versnellen, omdat de verbinding altijd zo snel is als het langzaamste punt in de verbinding. Je kunt dus wel een bar snel modem hebben, maar als die aan de andere kant niet vooruit te branden is, heb je er niets aan ;)

• KorZijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11-2021

KorZijl

errare humanum est

DEMOS is een (antiek) kabelmodem. Je zou hoogstens met de MTU waarden van je computer kunnen spelen als je veel grote downloads hebt. Voor de rest kun je niet echt veel doen.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ondanks dat Demos een compleet waardeloos traag systeem is, is het nog steeds asociaal om je buren te benadelen door zelf je eigen verbinding sneller te maken, als dat al zou kunnen. Daar helpen we je hier echt niet mee.

Zie ook: Policy

[ Voor 11% gewijzigd door intoxicated op 22-12-2003 11:07 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.