Toon posts:

Internet Providers (KABELFOON)

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Dit is me eerste post hier dus ik hoop dat het in de goede forum is terechtgekomen.

Ik wil graag ervaringen van mensen over kabelfoon horen, wat ze van de service vinden.

Want ik zit nu 1 uur aan de telofoon om een heel simpel vraagje te stellen aan de helpdesk van kabelfoon (0900-5224357 (EUR 0,20 per minuut). Dat is dus 60*20cent = €12 om een vraag te stellen.

Ik zit nu nog steeds te wachten dat iemand teloofoon opneemt, maar je hoort telkens het antwoordt apparaat dat alle lijnen bezet zijn en dat zoe hun best doen om zo speodig klanten te helpen bla bla bla.....

Ik kan niet meer inhouden, ik voel me totaal genaaid door kabelfoon, ik zit nu al 70min aan de lijn nog steeds geen antwoord. :( :(

Ik ga nu teloofoon afsluiten, en ik zal naar de helpdesk van kabelfoon zelf gaan.

Ik kan er niet meer tegen ....
Als er meer mensen zijn die zulke nare ervaringen of goede ervaringen hebben over Internet providers wil ik graag van ze horen.

Ik zal zo snel mogelijk naar een andere internet provider overstappen denk ik.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 15:12

samo

yo/wassup

Helpdesks zijn meestal een rampverhaal. Ik ben een keer in slaap gevallen tijdens het wachten op ABN hulp, en toen ik 20 min later wakker werd stond ik nog steeds in de wacht...
Stuur ze een e-mail of ga zelf op onderzoek uit. Voor kabelfoon is support natuurlijk een erg dure afdeling, en dan heb je soms dit soort perikelen inderdaad...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• arnold24
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 16:49
tja....

9 van de 10 keer werkt internet niet omdat de gebruiker zelf iets niet goed heeft staan. En mocht het zijn dat het niet werkt ookal heb je wel alles goed staan dan gaat internet ook 9 van de 10 keer vanzelf weer werken.

- Herstart je modem eens.
- Controlleer je instellingen in Windows eens.
- Branden alle ledjes wel?
- Wat voor'n modem heb je?

Vermeld ook even waarom het niet werkt en wat je er al aan hebt gedaan om het te laten werken.

Verwijderd

Klaagtopics doen we niet aan. Gefundeerde discussies over providers kun je voeren in Internet & Telefonie :)

Dit topic is gesloten.