Toon posts:

Welke TV voor DVD?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op welke TV kun je het beste DVD's bekijken?

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Ik heb zelf een Philips 32 PW 8504, dat is een 82 centimeter breedbeeld met 100Hz, ik vind het de perfecte tv, perfect geschikt voor digitale bronnen en het beeldformaat is handmatig aan te passen, dit is veel prettiger dan alleen een aantal voorgeprogrammeerde instellingen (4: 3, 16: 9 enz.)(bijvoorbeeld bij anamorphic breedbeeld films, waarbij de 19: 9 instelling niet goed werkt). Ik heb er 3000,- voor betaald en de beeldbuis is beduidend beter dan bij de sony FD trinitron concurrent, ik vind bij de sony de rasters erg duidelijk zichtbaar. Ik heb zelf een stand alone-speler en een losse Dolby Digital versterker, maar met een DVD-rom (icm een GeForce kaart) was het beeld ook erg goed.

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 06:02
He Obi,
Als je nog eens geld over hebt dan hou ik mij aanbevolen. :)

Verwijderd

Badman;
iets als dit kun je eens proberen....

Verwijderd

Hehehe lol, I luv Pioneer...

Alleen is dat wel een NTSC model he, in Europa is alleen de SD-T50W1 ( http://www.pioneer-eur.com/products/home/sd-0en.htm ) verkrijgbaar ;)

Greetz,

Verwijderd

oh..das kut, dat is maar een kleintje, 127 cm ipv 162, ach ja, het zit niet altijd mee ;)
je kunt de 64" altijd nog kopen voor DVD's, gebruik je de 127 cm voor TV :)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:24
Neem een Philips of Loewe, beter is er volgens mij niet.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Pagina: 1