Toon posts:

[asp.NET] printen met speciale eigenschappen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben een asp.NET pagina aan het maken die een datagrid kan printen op een factuur formulier. Dit formulier is door een bedrijf voor gedrukt en moeten de velden alleen nog maar ingevuld worden. Dus ik moet zodanig printen dat ik van elke waarde aan kan gegeven op welke positie hij moet gaan afdrukken.
Is dit mogelijk met asp.NET en zoja hoe dan? Of moet ik dat anders doen via xml ofzo?

greettz

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:28

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik heb geen idee hoe je datagrid er uit ziet, maar je kan eens proberen met een stylesheet. Vervolgens definieer je een eigen stylesheet; je kan namelijk per media (dus scherm, print, etc.) een eigen stylesheet maken.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
hmm..oke. En in die style sheet kan ik aangeven per item wat uit de datagrid komt op welke positie deze geprint moet worden?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Stylesheet experts zitten in Webdesign & Graphics met smart op je te wachten ;)

Professionele website nodig?

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 11:15:
hmm..oke. En in die style sheet kan ik aangeven per item wat uit de datagrid komt op welke positie deze geprint moet worden?
Ja hoor, je kan in de stylesheet met allerlei selectors (type, class, id) elementen selecteren en die een stijl (kleur, positie, ect) geven :)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.