[Canon/WIA] Camera niet in Deze Computer...

Pagina: 1
Acties:

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik heb een Canon powershot A200 en ben dat Zoombrowser EX best wel zat...

Nu begreep ik dat als je alleen de nieuwste WIA drivers van Canon op Windows XP pro installeerd en je cam aanzet er automatisch een stationnetje bij komt in Deze Computer en je je pics kunt downen/uppen...

Heb de WIA drivers geinstalleerd, plug m'n A200 aan m'n PC, zet hem aan... hoor een mooi 'plong' geluidje... maar verder gebeurt er niets, m'n cam is nergens te bekennen als station oid. :?

Wat doe ik verkeerd? Moet m'n cam overigens perse in 'Scanners and Cameras' staan in Config scherm?

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:55

GreyGhost

Het is een spook

Bij mijn Ixus V3 moet ik dan het datatransfer protocol omzetten van normal naar PTP , dit kan ergens in en menu en dan werkt het prima.

For I am grey, between the darkness and the light

• Victorio
Ja zo iets had ik al gelezen in search maar mijn A200 is maar een simpel cammetje... valt niets aan in te stellen wat betreft de overdracht naar PC...

• Victorio
Ok excuses... niet genoeg geprobeerd... weet niet of dit d'e oplossing is maar heb m'n cam nu via een usb hub aangesloten...

Kan er ook aanliggen dat ik de cam eerst aangesloten had en Xp hij herkent had en daarna pas de WIA drivers heb geinstalleerd... Zou anders om moeten denk ik.

Werkt iig perfect! :)