Toon posts:

[NT4/Win2000] NT4 backup terugraaien op Windows 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van een NT4 machine de files:
netapi.dll
netapi32.dll
netrap.dll
netui0.dll
netui1.dll
NTbackup.exe
ntctl3d.dll
ntlanman.dll
samlib.dll
wldap32.dll
ws2_32.dll
ws2help.dll
wsock32.dll

En deze in een aparte map gezet, maar bij het opstarten geeft hij foutmelding d.m.v. een popup waar ik alleen op OK kan drukken.
" Command line AND SETTINGS\ADMINISTRATOR\NT4BACKUP\NTBACKUP.EXE contains an invalid parameter "

Zou ik misschien deze bestanden in system32 moeten kopieren voordat het werkt ?
Dan raak ik wel de nieuwere 2000 versie van NTbackup kwijt, opzich niet erg want het is geen belangrijke/kritische pc.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je noemt ook een boel standaard system dll's op (ws*.dll, samlib.dll) die ik toch zeker niet zou overschrijven.

Was het trouwens niet zo dat je in de ntbackup van 2000 gewoon NT4 tapes kon lezen?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

ik haal nou niet uit je verhaal wat je precies wilt. misschien kun je eens bij het begin beginnen en vertellen wat je nou eigenlijk wilt doen. Wil je een Backup van een WIndows NT4 machine terug zetten op een WIndows 2000 machine?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou dus 2 tapes die met NT4 zijn gebackuped restoren in Windows2000, ik had op google al iets gevonden die zei o.a. dat deze files nodig waren.
elevator schreef op 22 december 2003 @ 10:37:
Je noemt ook een boel standaard system dll's op (ws*.dll, samlib.dll) die ik toch zeker niet zou overschrijven.

Was het trouwens niet zo dat je in de ntbackup van 2000 gewoon NT4 tapes kon lezen?
Ok dan laat ik die keuze achterwege :+

NTbackup van 2000 zelf leest niks uit op de tapes jammergenoeg.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 11:10 ]

Verwijderd

weet je dat zeker? ik dacht ook dat dat gewoon ging...

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:07
Precies; ik heb wel vaker NT 4 tapes met een Win2K bak uitgelezen.

Wat bedoel je met 'leest niets' ? Ook niet als je eerst de tape laat catalogiseren (k*twoord) ?

Of gewoon met de restore-wizard ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Command line AND SETTINGS\ADMINISTRATOR\NT4BACKUP\NTBACKUP.EXE contains an invalid parameter
Heb jij echt een map die zo heet of zit er gewoon een fout in de padverwijzing?
Pagina: 1