Ik wil vol goede moed vandaag weer lekker gaan werken, kom op kantoor, start Outlook op, zie een mailtje, wil dit beantwoorden en het volgende gebeurt.
"In Microsoft Word is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."
Het foutenrapport zegt in de eerste instantie:
"AppName: winword.exe AppVer: 10.0.2627.0 ModName: msgrnl32.dll
ModVer: 7.0.0.0 Offset: 00007683"
Als ik het foutenrapport wil weergeven, komt hij met een opsomming van DLL's, codes, cheksums e.d. waar ik geen kaas van heb gegeten.
Het enige wat ik wil is een mailtje beantwoorden. Bij elke letter die ik intik komt hij met deze fout en outlook sluit af en start opnieuw op.
Ik heb zowel in de search als in google gezocht, maar weet niet goed hoe ik de fout moet omschrijven.
"In Microsoft Word is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."
Het foutenrapport zegt in de eerste instantie:
"AppName: winword.exe AppVer: 10.0.2627.0 ModName: msgrnl32.dll
ModVer: 7.0.0.0 Offset: 00007683"
Als ik het foutenrapport wil weergeven, komt hij met een opsomming van DLL's, codes, cheksums e.d. waar ik geen kaas van heb gegeten.
Het enige wat ik wil is een mailtje beantwoorden. Bij elke letter die ik intik komt hij met deze fout en outlook sluit af en start opnieuw op.
Ik heb zowel in de search als in google gezocht, maar weet niet goed hoe ik de fout moet omschrijven.
[ Voor 3% gewijzigd door its_Muppet op 22-12-2003 09:08 . Reden: typo 8)7 ]
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)