[Outlook XP] Na 1 letter typen, fout & crash

Pagina: 1
Acties:

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 16:46
Ik wil vol goede moed vandaag weer lekker gaan werken, kom op kantoor, start Outlook op, zie een mailtje, wil dit beantwoorden en het volgende gebeurt.

"In Microsoft Word is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."

Het foutenrapport zegt in de eerste instantie:

"AppName: winword.exe AppVer: 10.0.2627.0 ModName: msgrnl32.dll
ModVer: 7.0.0.0 Offset: 00007683"

Als ik het foutenrapport wil weergeven, komt hij met een opsomming van DLL's, codes, cheksums e.d. waar ik geen kaas van heb gegeten.

Het enige wat ik wil is een mailtje beantwoorden. Bij elke letter die ik intik komt hij met deze fout en outlook sluit af en start opnieuw op.

Ik heb zowel in de search als in google gezocht, maar weet niet goed hoe ik de fout moet omschrijven.

[ Voor 3% gewijzigd door its_Muppet op 22-12-2003 09:08 . Reden: typo 8)7 ]

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Verwijderd

Je kan om te beginnen even proberen om word niet als standaard e-mail editor in te stellen.
Daarna zou ik kijken of je Word kan herinstalleren of repareren.
Werkt Word wel als je hem gewoon opstart?

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 16:46
Word werkt idd wel als je hem gewoon opstart.
Het uitzetten van word als standaard e-mail afhandeler is de oplossing, thanx! _/-\o_ .

Dan nog zou ik graag willen weten waarom dit gebeurt. Bij het openen van een neiuw mailtje namelijk geeft hij geen foutmelding. Het is puur bij het beantwoorden van eentje.

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Verwijderd

staat er iets in je eventlog over de reden van je crash?

en kijk even op support.microsoft.com en zoek dan op outlook reply crash ofzo.