Toon posts:

[XP]Waarom Reg Edit vraag afgekeurd?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
"Note: it is always a good idea to backup your registry before making any changes to it. It can be intimidating to a new user,(die wenig ervaring heeft met Registry Editing) and there is always the possibility of changing or deleting a critical setting causing you to have to reinstall the whole operating system. It's much better to be safe than sorry! "
Deze bericht kwam ik tegen in een Registry Edit Tutorial. op een andere web site. Ik heb zelf well wat geprobeerd om informatie uit te zoeken. En in mijn leeftijds kenniskring ben ik bekend als een "tweaker" B) Want wat ik allemaal doe op XP zouden zij niet weten te doen of durven. Maar mijn vraag om de betekenis van sommige regels in de Registry werd hier afgekeurd.
Die staan niet zo makkelijk te vinden op het net. Ik heb een halve dag zitten te zoeken.
Ik ga niet zomaar iets uitproberen (zo als mij voorgestelld was) voor dat ik weet wat die afkortingen betekenen, of of ze belangrijk zijn. Want zou het mis gaan will ik niet de hele OS opnieuw installeren. Daarom heb ik die post geplaatst.
Als mijn vraag hier niet thuis hoort, had ik prettiger gevonden om ff door gewezen te worden naar een site/forum waar dat wel kon. Hier moet zo veel kennis aanwezig zijn dat dat wel kan. Zomaar mijn post op slot te doen zonder dat ik een PM naar iemand kon sturen of uitleg kon geven vind ik heel erg. Voor de hulp die ik toch heb mogen hebben, mijn dank. :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:31
Wat wil je nu weten dan :? :?

En type aub ff wat duidelijker, wat meer enters e.d.

Als jij gewoon je registry backuped voordat je er wat aan gaat veranderen is het geen probleem.
Naar mijn weten kun je dat zo weer undo-en, zelf in dos mode oid.

Maar er is al een TR gemaakt lees ik, dus ik wens je veel succes.

[ Voor 59% gewijzigd door Hoyden op 22-12-2003 08:39 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Klagen kun je doen in het forum Schop een Mod.. kortweg SM genoemd.

* mutsje maakt maar een TR aan.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Je kunt het beste een mailtje sturen naar Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/38752/C6C3EF/000000, i.p.v. botweg je vraag weer opnieuw stellen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.