Toon posts:

[winxp] verdwenen fonts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik het probleem dat ik in alle windows programma geen fonts meer kan kiezen. Bv in Word of zelfs Wordpad.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/angel4u1/nofonts.jpg

Zoals je ziet word er alleen die 3 device fonts getoond. En in de windows font map zijn ze niet verdwenen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ipv winxp opnieuw installeren.

Verwijderd

Ben benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen....

Anyway, kopie vanaf een andere pc en vervolgens importeren vanaf diskette/web/cd?

Verwijderd

start > zoeken > alle bestanden/mappen > "*.TTF"
Worden daar wel al je (truetype) fonts gevonden in %windows%\fonts > registry fouten correcten / Windows repair install.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 03:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 03:57:
start > zoeken > alle bestanden/mappen > "*.TTF"
Worden daar wel al je (truetype) fonts gevonden in %windows%\fonts > registry fouten correcten / Windows repair install.
Moet erna ook die servicepack1 + al die hotfixes geinstalleerd worden? Ik ben nl niet zeker van of de nieuwere dll's ook door oude bestanden overschreven worden.

Verwijderd

Bij een repair install niet (mits die al geinstalleerd was tevoren). Er is nl. ook nog een .DLL backup directory - maar als er idd een paar missen kunnen die via WindowsUpdate weer opgehaald worden.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 12:14 ]

Verwijderd

soms helpt het de-installeren en vervolgens weer installeren van een printer...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gokje: je hebt geen printer? Installeer even een willekeurige printer (met print to file). Je krijgt namelijk alleen de fonts te zien die door de printer worden ondersteund, zonder printer dus geen fonts.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Reuze bedankt allemaal _/-\o_

Die truk met herinstalleren printer heeft geholpen. Dit was wel een vreemd probleem kon ook op google niet een opmerking overvinden.
Pagina: 1