Toon posts:

Amiga 1200

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat kost een amiga 1200 nu? Ik wil er een kopen voor wat oude spelletjes die ik hier nog heb liggen. Speedball bv >:)
Hoeveel zou deze nu 2e hands kosten? weet iemand dat?

:z

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

je kan natuurlijk ook gewoon WinUAE of Fellow downloaden (Amiga emu's) en dan gewoon die games op je PC spelen.. (of op je TV via TV-out like moi).

Scheelt weer geld :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:40

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Kijk hier es. Hier verkopen ze nog nieuwe Amiga's

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• remulus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 21:08
Ik heb er nog 1 staan, met een 6830 turbo bord erin.. wat wil je ervoor geven... :)

Verwijderd

mmm, amiga, dat waren nog eens tijden...
met me amiga 040 trok ik toen alle pc's er uit :)
spellen waren 10x mooier, en nooit vage hardware error's :)

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-12 18:06

Simkin

Bzzzzz

a1200 heeft de AGA chip :P

voor speedbal en de meeste spellen heb je aan een 500 al genoeg

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:40

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Of je wacht op de AmigaONE

http://www.amiga.com/products/one

edit: oops.. verkeerde link

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Haywire
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12 11:33

Haywire

Als het je om echt oude spellen gaat kun je beter een A500 proberen te vinden. Veel van die ouwetjes draaien niet op een A1200, om verschillende redenen (andere processor, andere chipset, andere Kickstart).

Voor de AmigaOne die nu op stapel staat heb je een A1200-moederbord nodig om oude software te kunnen draaien. Voor andere systemen die aan de AmigaOne-specificatie voldoen (zoals mijn Asus a7V/T-bird 700/Matrox G400/SB Live ;) )is het nog maar de vraag of er via software-emulatie compatibiliteit met de oude Amiga komt.
Pagina: 1