Ik heb nou ongeveer een 3-kwart jaar een belkin router. Perfect werkend en xbox live deed het ook perfect. Maar plotseling allerlei problemen. Lan valt weg (kan zelfs op dit moment al zijn) en ik kan geen connectie maken. Ik moet dan weer de hele zooi herstellen, en nee ik heb het niet statisch. Router dynamisch ingesteld, DCHP staat zoals ie altijd stond. Nat firewall aan. De hele mikmak. Ik heb van poort geswitch, maar m'n andere pc heeft hetzelfde probleem. M'n broer (altijd handig, als je in nood bent
) heeft dezelfde router gebruikt, maar had een nieuwe, dus kon ik zijn belkin gevalletje meenemen. Same problem. Op dit moment doet ie 't nog (afkloppen, want hij kan elk moment uitvallen), maar het is bijzonder irritant. Wat kan er aan de hand zijn? Het goede antwoord geeft je misschien kans op een lekker ding...
Ja, ik weet dat er betere routers zijn, maar ik ben een arme stakker en ik kocht die router voor die 89,- ....
MVG,
Prometheus-NL
Ja, ik weet dat er betere routers zijn, maar ik ben een arme stakker en ik kocht die router voor die 89,- ....
MVG,
Prometheus-NL
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 00:00 ]