Toon posts:

Belkin Router Gateway DSL/Cable

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou ongeveer een 3-kwart jaar een belkin router. Perfect werkend en xbox live deed het ook perfect. Maar plotseling allerlei problemen. Lan valt weg (kan zelfs op dit moment al zijn) en ik kan geen connectie maken. Ik moet dan weer de hele zooi herstellen, en nee ik heb het niet statisch. Router dynamisch ingesteld, DCHP staat zoals ie altijd stond. Nat firewall aan. De hele mikmak. Ik heb van poort geswitch, maar m'n andere pc heeft hetzelfde probleem. M'n broer (altijd handig, als je in nood bent :) ) heeft dezelfde router gebruikt, maar had een nieuwe, dus kon ik zijn belkin gevalletje meenemen. Same problem. Op dit moment doet ie 't nog (afkloppen, want hij kan elk moment uitvallen), maar het is bijzonder irritant. Wat kan er aan de hand zijn? Het goede antwoord geeft je misschien kans op een lekker ding... ;)

Ja, ik weet dat er betere routers zijn, maar ik ben een arme stakker en ik kocht die router voor die 89,- ....

MVG,

Prometheus-NL

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 00:00 ]

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Aangezien het goed gewerkt heeft en een andere router hetzelfde probleem geeft, lijkt het ergens anders in te zitten. Paar dingen om te proberen eventueel: Heb je ook de andere voeding van die andere router geprobeerd, of de huidige? Misschien dat die niet helemaal lekker is.

Zou ook een probleem met een netwerkkaart van een PC kunnen zijn, dus probeer eens met maar 1 apparaat te verbinden (en als het met 1 PC niet goed goed, alleen met de andere eens proberen).

Verwijderd

Topicstarter
ik zal eens kijken naar de voeding...

Ik heb 2 pc's hier staan, om het moment heb ik ze allemaal weer aangesloten, NAT aangezet (helpt wel dacht ik) en m'n xbox in de dmz geplaatst. Ik zal nu eens kijken naar die voeding....

alvast bedankt voor de tip...

Prometheus

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem gehad.... je moet ff een firmware updatetje uitvoeren dan is alles opgelost... het schijnt iets in de software van de belkin te zitten... dat bepaalde instellingen toch anders worden gehandeert dan opgegeven... er zijn zeker betere routers maar letop je heb er wel levenslang gerantie op die krengen! dus als na de firmware update niet lukt bel ff belkin op en dan krijg je nieuwe toegestuurd als ze jouw oude belkin ontvangen heb... super service daar want 2e dag na verzending had ik mijn nieuwe perfectwerkende belkin weer.....

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 14:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem opgelost, een brakke kabel, toch raar dat het ook de andere pc verstoorde....