Heb met smartripper een dvd geript en bij stream processing de taal en ondertitel aan gevinkt. Ik krijg dan een d2v, idx, lst, ifo, txt en de vob files. Alleen kan ik deze bestanden niet gebruiken om hem te comprimeren zodat het op 1 dvd past kunnen deze files weer geremuxed worden of is er een programma waar ik dit zo verder mee kan doen.
Hier zijn wel programma's voor, maar die zijn vaak relatief uitgebreid.
Er is een heeel erg handig (gratis) programmatje, wat ik je ten zeerste kan aanbevelen:
DVDshrink
Deze kan ook van beveiligde DVD's een *backup* maken, en je kan in het programma aangeven hoeverre 'ie moet shrinken om alles op 'n 4,7 GB schijfje te laten passen.
Er is een heeel erg handig (gratis) programmatje, wat ik je ten zeerste kan aanbevelen:
DVDshrink
Deze kan ook van beveiligde DVD's een *backup* maken, en je kan in het programma aangeven hoeverre 'ie moet shrinken om alles op 'n 4,7 GB schijfje te laten passen.
HENG HENG
Ik denk dat je voor je vraag het beste even in het volgende topic kan kijken: DVD's kopieren; de beste manier Daar word alles zo'n beetje wel behandeld
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
Als je _alles_ wilt kopiëren, dan zul je toch moeten shrinken... anders past het gewoon niet op een 4,7 schijfje...G33rt schreef op 21 december 2003 @ 23:44:
Vergeet niet dat als je shrinkt dat je dan flinke kwaliteitsverlies krijgt (zeker met dergelijke programma's)
G33rt schreef op 21 december 2003 @ 23:44:
en het lost zijn probleem uiteraard niet op. ik denk dat je hiermee wel een eind zult komen
offtopic:
Mmh, goeie tip! thnx, werkt beter dan DVDshrink
Mmh, goeie tip! thnx, werkt beter dan DVDshrink
HENG HENG
ja, maar het ene programma is niet het andere (zeker DVD2VCD of zo'n klik programma zijn een wereld van verschil), en meerdere passes kan ook helpenjeroen1001 schreef op 21 december 2003 @ 23:56:
[...]
Als je _alles_ wilt kopiëren, dan zul je toch moeten shrinken... anders past het gewoon niet op een 4,7 schijfje...
Het probleem is dat hij al geript is en ik de dvd uitgeleend heb maar deze bestanden waren daar uitgekomen. Normaal rip ik de hele dvd en dan dvd2one erover heen en branden. Alleen dvd2one wil niet met deze bestanden werken omdat hij zegt dat de ifo niet goed is ofzo en dat doen de andere programmas ook
Hij zegt dan dat er geen dvd titel is maar als ik de vob open kan ik wel gewoon de film zien alleen de ondertiteling en de hoofdstukken niet selecteren omdat smartripper die denk ik in een aparte file heeft geschreven zoals die idx en lst enzo. Nou wil ik die bestanden dus weer terug kunnen zetten in de vob`s of de bup`s (weet niet precies waar ze horen)
Hij zegt dan dat er geen dvd titel is maar als ik de vob open kan ik wel gewoon de film zien alleen de ondertiteling en de hoofdstukken niet selecteren omdat smartripper die denk ik in een aparte file heeft geschreven zoals die idx en lst enzo. Nou wil ik die bestanden dus weer terug kunnen zetten in de vob`s of de bup`s (weet niet precies waar ze horen)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 10:35 ]
Pagina: 1