Zyxel prestige 650R-31 naar bridge mode

Pagina: 1
Acties:

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-04 14:38
Hallo,

Heb al gezocht op internet en op de dit forum maar overal staat juist het omgekeerde wat ik wil. Namelijk de Zyxel prestige 650R-31 omzetten van zijn router functie naar zijn bridges functie.

Ik heb tiscali adsl via het babyxl netwerk. En de situatie op dit moment is als volgt.

modem(in router functie) --> draytek router --> pc

Nu wil ik op die pc een ftp server draaien. Dit gaat echter niet omdat die Zyxel prestige 650R-31 ervoor zit. Wanneer ik op die modem port 21 toewijs naar mijn computer. kan nog niemand hem benaderen.

Dit komt naar mijn mening omdat er 2 routers achter elkaar zitten. Wanneer ik dus die Zyxel prestige 650R-31 naar bridges mode zet en poort 21 toewijs op mijn draytek router naar mijn pc kan dat lijkt mij wel

Alleen nu de vraag wat moet ik allemaal instellen en doen om hem van router naar bridge mode te zetten

Via telnet heb ik al ff gekeken en heb zo die router functie uitgezet en die bridge mode aan maar toen kreeg ik helemaal gene internet.

Wat moet in nog meer aanpassen?

Alvast bedankt voor jullie hulp

knackje

Verwijderd

Probeer deze link eens:

http://www.zyxel.nl/p650/z010.html

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:52

_nethack

We're all MAD here

Je kunt natuurlijk ook gewoon die draytek er tussen uit halen :)
Scheelt weer een apparaat dat 24x7 stroom staat te verbruiken

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

De 650 R-31 heeft geen ingebouwde switch.

Natuurlijk zou je de Draytek ook gewoon als externe switch kunnen gebruiken.
Beetje luxe switch, maar hij zou het moeten doen.

Verwijderd

Ik heb dit adsl modem ook en heb em in bridge stand staan met een switche eraan gekoppeld en moet zeggen werkt perfect .

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-04 14:38
he bedankt voore die link. zal het vanavond ff uitproberen. Ik wilde graag doe draytek router houden omdat die veel meer mogelijkheden heeft.

Bedankt voor de reacties, zal wel ff laten weten of het gelukt is.
Pagina: 1