Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[SS] Grafi-call terug van weggeweest?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-11 20:56

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Jaren geleden (3-4) is deze shop in overleg met tweakers uiteindelijk uit de SS gegooit omdat er altijd gigantische flamewars ontstonden tussen de (vele) ontevreden klanten en de eigenaars (man en vrouw).

Wat is jullie mening hierover?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Tja mensen en zaken veranderen... maar ik denk niet dat veel mensen ze echt omarmt wanneer te terug in de Shop Survey komen!

Als dezelfde man en vrouw nog steeds daar de baas zijn, is het een slecht idee. Roept alleen maar weer flame wars op!

There is no place like ::1

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

gezien de tweede reactie in de shopsurvey hierop lijkt er een herhaling wel in te zitten

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5954

[ Voor 38% gewijzigd door Cyberpope op 21-12-2003 22:24 . Reden: linkje ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Q

Q

Topicstarter
Ik herken deze shop omdat ik daar zelf op de hcc dagen in 1999 mijn monitor heb gekocht en na wat klant-onvriendelijk gedrag (niet nagekomen beloften) daar mijn beklag over heb gedaan op tweakers.

Ik bleek niet de enige, er bleek een gigantische gebruikerschare, die hun mening (zeg maar ongenoegen) posten en vervolgens commentaar kregen van mijnheer en mevrouw van Grafi-call en niet zo'n beetje ook. (klanten waren leugenaars of zeurpieten)

Omdat de oorlog dreigde te escaleren is uiteindelijk, zo heb ik begrepen, door tweakers overleg gevoerd met dit bedrijf en is deze uit de shopsurvey verwijderd. Reden: Geen negatieve posts voor Grafi-call, en tweakers geen flame-wars op hun site.

Er is een argument voor de keuze om deze site wel weer toe te laten: om het publiek te informeren.

Het maakt niet uit wat jullie kiezen, maar laat deze melding er in meewegen.

• Q

Q

Topicstarter
Cyberpope schreef op 21 december 2003 @ 22:17:
gezien de tweede reactie in de shopsurvey hierop lijkt er een herhaling wel in te zitten

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5954
Ik kijk en zie niets meer: al weer 2 reacties getrashed? :/

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

denk van wel. de gegevens zijn nu ook net ingevuld en de naam is gecorrigeerd.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Zo te zien is er iemand die een "workarround" heeft gevonden voor de door Femme ingebouwde filter :)
Ik weet niet of er sinds ik weer als user rond dwaal nog andere afspraken zijn gemaakt. iig is er een afspraak gemaakt tussen t.net BV en Graficall dat zij niet in de PW/SS enz zouden komen. Teminste dat was nog zo toen ik nog in de crew zat :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
<Roelant> Nou, nu gaat 'ie weer weg dan iig
<RobinVreuls> Roelant> do your thingie :+
<Roelant> Hatsee, done
:Y)

* Robin zwaait even naar GiLeX :w

[ Voor 17% gewijzigd door Robin op 21-12-2003 22:42 ]

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En ze zijn weer weg van teruggeweest :P.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.