Ik probeer een WAP pagina te maken die gebruikt makat van gegevens uit een XML bestand en deze via PHP transformeert naar een WML pagina. Dat werkt goed wanneer het een statisch XML bestand is, maar dat is niet de bedoeling.
Het XML bestand wordt namelijk door PHP gegenereerd, maar zodra ik dat doe gaat het fout.
Als ik de transformatie client-side doe (via de browser in plaats van PHP) dan werkt het wel.
Als ik de gerenderde XML van jrb_xml.php in een statisch XML bestand plak, bijvoorbeeld jrb_xml.xml dan werkt het ook.
Ik heb al diverse manier gebrobeerd, voor het openen van de bestanden, maar de errors blijven komen.
Andere vraag: Zodra ik een <br/> in het XSL bestand neerzet krijg ik een error dat het geen "wel formed XML" is (tag wordt nergens afgesloten), maar dat is omdat PHP hem zelf omzet naar <br>
Heeft iemand daar een oplossing voor?
Het XML bestand wordt namelijk door PHP gegenereerd, maar zodra ik dat doe gaat het fout.
Als ik de transformatie client-side doe (via de browser in plaats van PHP) dan werkt het wel.
Als ik de gerenderde XML van jrb_xml.php in een statisch XML bestand plak, bijvoorbeeld jrb_xml.xml dan werkt het ook.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <?php header("Content-type: text/vnd.wap.wml"); // beginnen $xh = xslt_create(); // combineer de bestandjes naar een WMl pagina $result = xslt_process($xh, "jrb_xml.php", "wap/jrb.xsl"); if($result) { //WML DTD's enz. echo("<?xml version=\"1.0\"?>\n <!DOCTYPE wml PUBLIC \"-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN\" \"http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml\">\n"); echo($result); } xslt_free($xh); |
Ik heb al diverse manier gebrobeerd, voor het openen van de bestanden, maar de errors blijven komen.
Andere vraag: Zodra ik een <br/> in het XSL bestand neerzet krijg ik een error dat het geen "wel formed XML" is (tag wordt nergens afgesloten), maar dat is omdat PHP hem zelf omzet naar <br>

[ Voor 6% gewijzigd door Johnny op 21-12-2003 22:09 ]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.