Toon posts:

Sapphire radeon 9800 pro 128mb, Pixels tijdens gamen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik al een paar maanden last van rare grijze stipjes op mijn scherm (het ligt aan de videokaart, heb het bij alle games). Het ligt ook niet aan de monitor want ik heb het niet als ik in de desktop zit. Ikheb wat screenshots van deze rare grijze pixels, Ik zal ff ze neerzetten. Ik heb mijn pc helemaal niet overgeclocked en hier zijn mijn systeem specs:
Amd 1800+
Asus a7n8x deluxe
Ati 9800 Pro
Infineon 2x 512 mbram
80 gb maxtor
Ik heb ook al mijn computer opnieuw geinstalleerd en geprobeert de drivers te verwisselen, ik heb dit probleem op zowel de catalyst drivers (heb 3.7, 3.10 en 3.9 geprobeert) en op de omega 2.4.96 driver.
Hier de screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.ssjvegeta.net/pixel.JPG
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en/of kunnen beoordelen of het hardwarematig is.

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

Al geprobeerd met een andere videokaart in je systeem? Denk dat de kaart gaar is.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

is dit bij andere games ook zo? Als ja, waarschijnlijk een hardware matig probleem. Wordt het in je kast mss een beetje te warm? Fan kapot van je Radeon?

Verwijderd

Topicstarter
Fan van de radeon draait en heb kabels achter afgewerkt (niet voor dit probleem vind ik mooier) en airflow is goed. Daaraan ligt het niet maar ik denk dat ik gewoon garantie ga vragen :)

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
ziet er uit als een verotte pipeline.... gooi es je Anti Aliassing omhoog, naar 2x en dan naar 4x.... check wat happens.. :)

Verwijderd

Topicstarter
mm, ja bij 2x anti alliasing doet het nog gewoon pixels weergeven, ben nu 4x aant testen.... nee werkt ook niet:(, nu antiscropic filtering 4x, YES DOET HET, THNX VOOR HET ID MATE:D

Verwijderd

Topicstarter
ik had getest bij Freelancer daar deed hij het goed (zonder pixels) maar nu weer bij generals geeft hij nog pixels, moet ik 4x anti alliasing doen en 8x antiscropic, toch maar ff nieuwe halen:P

Verwijderd

vriend ga terug met die kaart je hebt op zijn minst 1 gare pipline

Verwijderd

Topicstarter
jup kben nu op lan ga na de vakantie garantie aske:)

Verwijderd

Welk spel is dat? ziet er gaaf uit :)

Succes met de kaart :)

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 04:40:
Welk spel is dat? ziet er gaaf uit :)

Succes met de kaart :)
Command and Conquer: Generals

(als ik het goed uit het verhaal heb opgevat)

Verwijderd

Gezien je sig gebruik je Linux??

Wellicht ligt het daaraan (NFI ofcourse)
Pagina: 1