Toon posts:

E-Tech Access point, krijg em nie meer aan de praat:(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben voor iemand bezig zijn netwerkje weer draaiend te krijgen, maar nu breekt ook mijn klomp..

Hij heeft een E-Tech Wireless Access Point (Type WLAP03) gekocht, ik heb hem toendertijd voor hem geconfigureerd, en het werkte perfect..

Nu sinds een tijdje klapt om de seconde de verbinding eruit, dan weer aan, dan weer uit (enz) op alle aangesloten pc's (via WLAN)..

Ik heb nu met 3! laptops, 2 van mn eigen pc's, 10 verschillende kabels (straight en crossed) geprobeerd om op die access point te komen, access point 3 keer gereset, maar het lukt niet..

Uiteindelijk zelfs via een switch en mn eigen router geprobeerd, maar hij doet compleeeet NIKS..

Als ik een pc/laptop direct aansluit op de AP, dan geeft ie niet aan dat er een kabel in zit.. Zodra ik hem in een router duw dan gaat het LAN lampje wel branden..

Ik heb op de website van E-tech gezocht, daar is niks te vinden, ik heb op google me sufgezocht, en ook daar is niks te vinden..

Het idee is inmiddels ontstaan dat hij wellicht kapot is, maar hoe dat zou kunnen vraag ik me dan echt af :?

Inmiddels krijg ik sloopneigingen met dat ding, dus wellicht dat jullie me uit mijn lijden kunnen verlossen _/-\o_

Alvast bedankt:)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wellicht toch even contact opnemen met E-tech zelf. Ze hebben een zeer goede support. (hebben mij vorige week nog gratis een andere voeding gestuurd omdat de link er steeds uitklapte). Als ie bij een gewone kabel al geen eens verbinding maakt, lijkt dat me toch niet in orde. Ik neem aan dat je al een "algehele reset" hebt gedaan?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
jep, 4 maal zelfs.. maar geeft geen verandering:( maar ik laat die vent die AP gewoon terugbrengen naar de winkel waar ie em vandaan heeft, sturen ze hem maar RMA en krijgt die vent maar een nieuwe.

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-05 08:56
Bel ff met lapwing. www.lapwing.nl hebben een goede service lijn.