Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.
*kick*
Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.
Eerst via het netwerk inloggen op de pc die de printer shared en dan zou je wel moeten kunnen printen.
Helaas de printer hangt dus aan de windows98 pc. De printer is daarop geshared met een wachwoord. En ik kan in windows xp de printer wel installeren zie hem ook wel en het UNC pad klopt ook. Echter als ik afdruk werkt het niet. Omdat de windows Xp pc nooit om een wachtwoord heeft gevraagt.MR_zip schreef op 22 december 2003 @ 20:46:
Eerst via het netwerk inloggen op de pc die de printer shared en dan zou je wel moeten kunnen printen.
Verwijderd
Je kan als je op gestart bent een batch-je start die deze share realiseerd.
zoiet als;
net use lpt1 \\windows98pc\printershare wachtwoord
een simple scripje en werk!!!!
zoiet als;
weet jij toevallig ook hoe je dan een drvie mapping script met een andere gebruikers naam en wachtwoord maakt?Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 21:16:
Je kan als je op gestart bent een batch-je start die deze share realiseerd.
zoiet als;
want ik krijg het maar niet voor elkaar.
(sorry dat ik het hier vraag maar misschien dat dit er nog bij kan)
Gebruik de ingebouwde help functies eens, misschien kom je dan ietsjes verder...weet jij toevallig ook hoe je dan een drvie mapping script met een andere gebruikers naam en wachtwoord maakt?
want ik krijg het maar niet voor elkaar.
dus voer in Windows XP in een command prompt dit commando eens uit: net use /?
Een beetje eigen initiatief kan geen kwaad.
[ Voor 7% gewijzigd door Stamgastje op 23-12-2003 00:54 ]
Pagina: 1