mijn systeem:
asus a7n8x deluxe rev 2.0
athlon xp 2800+
512 dual channel twinmos
ati radeon 9800 non-pro
verder heb ik nergens problemen, maar als ik games ga spelen loopt het op een gegeven moment vast, of valt het spel gewoon uit, zonder waarschuwing.
of ik wel of niet een foutmelding krijg, verschilt per spel
bij tropico 2 krijg ik geen foutmelding
bij comanche 4 krijg ik ook geen foutmelding
bij summoner krijg ik een foutmelding: fouten opgeslagen in sysdump.txt
call of duty kan ik helemaal niet meer spelen
*spellen zijn origineel, op call of duty na :P*
bij call of duty loopt ie na 3 sec vast, krijg ik rare strepen waardoor ik niks meer zie en uiteindelijk een 'vpu recover' foutenrapport. dat vpu recover mijn grafische versneller opnieuw heeft ingesteld omdat deze niet goed zou zijn.
bij de andere 3 valt het spel gewoon uit en ga ik zonder enige foutmelding of wat dan ook terug naar windows en is het net of ik het spel gewoon heb afgesloten, dus niet dat het beeld 'lichter wordt', wat wel eens gebeurt als een spel vastloopt.
het gebeurt ook niet 1 keer, maar regelmatig.
'k begrijp er niks van.
ik heb allernieuwste drivers
ook dacht ik dat het misschien aan mijn geripte windows XP professional met build in service pack 1 zou kunnen liggen. dus heb ik een originele windows XP home edition erop gezet, en nog steeds dezelfde fouten.
heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
asus a7n8x deluxe rev 2.0
athlon xp 2800+
512 dual channel twinmos
ati radeon 9800 non-pro
verder heb ik nergens problemen, maar als ik games ga spelen loopt het op een gegeven moment vast, of valt het spel gewoon uit, zonder waarschuwing.
of ik wel of niet een foutmelding krijg, verschilt per spel
bij tropico 2 krijg ik geen foutmelding
bij comanche 4 krijg ik ook geen foutmelding
bij summoner krijg ik een foutmelding: fouten opgeslagen in sysdump.txt
call of duty kan ik helemaal niet meer spelen
*spellen zijn origineel, op call of duty na :P*
bij call of duty loopt ie na 3 sec vast, krijg ik rare strepen waardoor ik niks meer zie en uiteindelijk een 'vpu recover' foutenrapport. dat vpu recover mijn grafische versneller opnieuw heeft ingesteld omdat deze niet goed zou zijn.
bij de andere 3 valt het spel gewoon uit en ga ik zonder enige foutmelding of wat dan ook terug naar windows en is het net of ik het spel gewoon heb afgesloten, dus niet dat het beeld 'lichter wordt', wat wel eens gebeurt als een spel vastloopt.
het gebeurt ook niet 1 keer, maar regelmatig.
'k begrijp er niks van.
ik heb allernieuwste drivers
ook dacht ik dat het misschien aan mijn geripte windows XP professional met build in service pack 1 zou kunnen liggen. dus heb ik een originele windows XP home edition erop gezet, en nog steeds dezelfde fouten.
heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
[ Voor 13% gewijzigd door Queal op 21-12-2003 21:22 ]