Verwijderd

Topicstarter
heb een door werkgever met safeguard beveiligde pda (ipaq h5450) en wil hier graag zelf wat games op zetten.
Nu vertlede hij me dat dit me niet zou lukken, en dreigt hij gelijk te krijgen.
Ik kan vanaf mijn eigen pc alleen synchroniseren, maar geen pda games, die al op mijn hd staan oversturen. Wie weet hier iets op??

TIA

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

hard reset en alles opnieuw installeren.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

athlonkmf schreef op 21 december 2003 @ 20:58:
hard reset en alles opnieuw installeren.
Natuurlijk met verlies van de werk gespecificeerde instellingen die nodig zijn om op het werk de pda goed te kunnen gebruiken ;)

There is no place like ::1

Verwijderd

swampy schreef op 21 december 2003 @ 20:59:
[...]

Natuurlijk met verlies van de werk gespecificeerde instellingen die nodig zijn om op het werk de pda goed te kunnen gebruiken :-)
Als hij zijn pda echt gebruikt voor het werk moet hij er ook niet op gaan gamen imo...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 21:04:
[...]

Als hij zijn pda echt gebruikt voor het werk moet hij er ook niet op gaan gamen imo...
heb je wel een punt, maar ook ik heb wel eens een verloren momentje, en wart ontspanning is nooit weg. Daarbij is het nog de uitdaging om er een game op te krijgen.
En een harde return verwijdert alles wat ik nodig heb, dus das absoluut geen optie

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 21:58:
[...]

heb je wel een punt, maar ook ik heb wel eens een verloren momentje, en wart ontspanning is nooit weg. Daarbij is het nog de uitdaging om er een game op te krijgen.
En een harde return verwijdert alles wat ik nodig heb, dus das absoluut geen optie
Weet niet of het voor PPC werkt: backup maken van de inhoud, harde reset, in backup het lastige beveiligingsprogje weghalen, restore doen.

Alors.

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025

SED

Hebben we het over dit product?
www.utimaco.com/pda

dan vrees ik dat je het wel kunt en moet vergeten..

[ Voor 36% gewijzigd door SED op 23-12-2003 02:33 ]

Copyright and left by SED...

Verwijderd

Topicstarter
SED schreef op 23 december 2003 @ 02:24:
Hebben we het over dit product?
www.utimaco.com/pda

dan vrees ik dat je het wel kunt en moet vergeten..
jeps dit is het product. maar ben benieuwd of er toch nog iemand is die me verder kan helpen
Pagina: 1