msi fx5700 help na 3d spel 3 sec alles vast gestreept beeld!

Pagina: 1
Acties:

• breaky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11-2024
Heb gister de msi geforce fx 5700 128 ddr gekocht vandaag ingebouwt

Helaas naar meerdere verschillende drivers te hebben geprobeert 8)7 krijg ik iedere keer hetzelfde bij het spelen van een 3d spel na ongeveer 2 a 3 sec. gaat het beeld dwars door elkaar strepen en loopt de pc vast!! |:(

Os XP loopt alles gesmeert totdat ik een spel wil starten waarvoor immers de kaart bedoeld is!

Wat zou het probleem kunnen zijn of zou het een brakke kaart zijn die te warm wordt!!

Overigens levert msi een progie bij genaamd 3d experiene deze geeft de huidige snelhied weer van de coreclk en memoryclk maar helaas niet de snelheid van mijn koeler en de temperatuur. ZOu hier misschien iets niet goed zijn?

Greetz Breaky. Asus A7Pro, Duron 1200, 512 sdram, 160 gb Maxtor DX9 Series }:O

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sensoren voor de temperatuur heeft deze kaart afaik niet, dus dat is niet zo vreemd. Heb je wel steeds de oude drivers geod verwijderd? En ook de drivers van je oude videokaart?

• breaky
jip mijn oude drivers zijn goed verwijdert en de oude videokaart ook maar ik heb het idee dat ie te warm ordt of zoiets dergelijks!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-06 16:55
Is dat niet zo'n geintje met AGP :S

Dat hij 't wel goed doet als je AGP-slot op 4x staat en 't niet doet op 8x en visa versa

Verwijderd

Je moet eens wat koelpasta kopen, gpu-koeler erafhalen, (evt. koelSTICKER verwijderen), koelpasta aanbrengen, en weer terug monteren, en dan kijken of het wel goed gaat.

Je kan hem ook terug sturen naar de winkel waar je hem hebt gekocht natuurlijk ;)

• breaky
de agp poort staat op 4x omdat mijn mobo niet hoger kan en de instelling van de kaart staat ook op 4x

Ben nu ff aan het kijken of ie het doet in mijn andere systeem

• Sayko
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

Je kunt ook poberen FastWrites uit te schakelen. Wil wel eens wonderen verrichten. Kan dit niet in je BIOS dan kan je dat hoogstwaarschijnlijk doen in videokaart eigenschappen

• breaky
Nou snap ik het volgens mij niet meer zet hem in andere systeem Asus A7V133, Duron 700@809, 256 sdram, en geforce2 mx400

Zonder driver te deinstaleren gewoon hup kaart erin drivers erbij en lopen!!

Nu denk ik het volgende ik heb hiero deze bak een Voodoo 3DFX 5 5500 64sdram kaart inzitten en nu denk ik dat hiervan de drivers niet goed gedeinstalleerd worden en dat ie daarmee in de knoop ligt of denkt iemand daar anders over en wie weet dan nog een manier of met een progie die drivers er vanaf te kunnen krijgen? }:O

Alvast bedankt Breaky

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
desbetreffende uw voodoo 5

verkoopt u deze kaart??

• breaky
neen is niet te koop maar mocht dat wel gebeuren kan ik u op de hoogte stellen door u een mailtje te sturen en zou u zo vriendelijk willen zijn deze hier achter te laten!!

Om terug te komen op die drivers hoe krijg ik die er nu goed af??

Of moet ik een clean OS install doen?

Greetz Breaky

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als ik U was zou ik het apparaat gewoon ff formatten.
Lekkere verse start met een nieuwe vgakaart en dat ook nog eens in een nieuw jaar !

Wat wilt U nog meer :P

ps: jakkermans@cistron.nl (gelieve geen ongewenste on-erotishe plakplaatjes in me scherm deponeren, bij voorbaat dank)

[ Voor 1% gewijzigd door kamphuis op 22-12-2003 02:50 . Reden: mail was fout ]

• breaky
Ga ik zeker doen en bedankt allen voor jullie hulp! :*)

En als ik mijn voodoo5 wegdoe mail ik je ff _/-\o_

Greetz Breaky }:O
Pagina: 1