Toon posts:

Playstation 2 leest gebrande -r dvd's met krijsende geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De probleem die ik heb als ik die -r schijfjes heb gebrand (backups), en ik speel ze op de ps2, maakt de ps2 lens een soort krijsende geluid, net alsof de putjes zijn geblokeerd, en de filmpjes happerren ook. Maar ik heb nu een spel geprobeerd die ik 2 a 3 weken geleden heb gebrand en die werkt nu wel, en die krijsende geluid is minimaal. Ik heb datawrite (princo), mmore, en that's write (leaddata01) geprobeerd, en allemaal hebben ze dezelfde effect, bahelve de princo's die leest de ps2 helemaal niet af.

Verwijderd

heb jij een gemodde PS2? want ik wil mijn PS2 games ook backuppen, ivm krassen maar wil mijn PS2 niet modden, ik denk dat het zonder modden niet kan... maar oke, (PS als deze vraag niet mag, haal hem dan weg of meld het even)

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik het slide-card techniek. Zie slide-card.nl voor meer info.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 23:23:
ik gebruik het slide-card techniek. Zie xxx voor meer info.
mag ik jou via MSN/mail wat meer vragen over deze techniek? alvast bedankt :)
mijn msn cornevanwilligen@hotmail

PS. Ik heb dus geen idee of ik nu illigaal bezig ben zoja, zou een modje dat dan willen melden. want ik wil liever geen illigale praktijken.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 11:12 ]

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 23:16

w0w

PS. Ik heb dus geen idee of ik nu illigaal bezig ben zoja, zou een modje dat dan willen melden. want ik wil liever geen illigale praktijken.
Ah wat lief dat je dat vraagt ! haha
Maar een ps2 modden is iig niet illegaal, omdat het voor back-uppen bijvoorbeeld toch heel legaal is?