Toon posts:

[XP] Probleem met COM poorten (VIA Tech PCI to ISA bridge)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

Ik zit met het volgende probleem, ik heb op het moment mijn com poorten hard nodig! Deze had ik dus uit staan in de bios dus ik dacht geen probleem en heb ze in de bios even aan gezet.

Nu doet zich het volgende probleem voor
Windows herkent het volgende apparaat sinds ik mijn com poorten heb geactiveerd in de bios: VIA Tech PCI to ISA bridge

Maar Windows installeert alleen niet de bijbehorende drivers :'( dus ik dacht ik install nieuwe via 4 in 1 drivers maar nogsteeds het zelfde probleem :'(

Ik heb het volgende mobo in me pc zitten:
Moederbord Asus A7V266-E

Iemand misschien enig idee hoe ik dit kan oplossen? ;)

Ik heb zowel de nieuwe hyperion en de wat oudere via 4 in 1 driver geprobeerd

p.s ik gebruik Windows XP ENG
HELP! ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleinte titel edit zodat je topic voldoet aan de WOS Policy (deze kan je bovenaan dit forum lezen).

Als je zegt dat Windows je driver niet installeert - bedoel je dat hij om een driver vraagt, maar de door jouw gegeven drivers niet accepteer oid ?

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 21 december 2003 @ 20:23:
Kleinte titel edit zodat je topic voldoet aan de WOS Policy (deze kan je bovenaan dit forum lezen).

Als je zegt dat Windows je driver niet installeert - bedoel je dat hij om een driver vraagt, maar de door jouw gegeven drivers niet accepteer oid ?
uh windows vraagt om een driver,
maar installed de driver dus niet als ik via 4 in 1 drivers install ook de via 4 in 1 driver met winrar uitpakken en vervolgens windows de driver handmatig wijzen mocht niet baten :'(