Toon posts:

[Delphi/LMD] Tray icon wijzigen @ runtime

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik van een LMD tray icon @runtime het icoontje veranderen?
@ designtime is de property hiervoor gewoon Icon, wanneer ik vervolgens op de .. hierachter klik krijg ik het schermpje van de picture editor van delphi.
Dit zou ik dus ook graag @runtime willen krijgen.

Iemand een idee?

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Ik ken het component zelf niet en er bestaat maar een kleine kans dat iemand m hier wel kent. Kan je zelf gewoon niet in de help kijken? Of in een Demo programma dat je er bij gekregen hebt. Als je het gekocht hebt heb je ook recht op ondersteuning, dus je kan je vraag ook aan hun stellen. Op hun Support Site (http://www.ceberus.com/lmd/mfs/index.php3) kan je ook newsgroups, faq's en andere artikelen vinden.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Voor zover ik weet en met de trayicon componenten die ik zelf gebruikt heb kun je gewoon de icon property overschrijven met een nieuw icon of via een setIcon (oid) procedure.

Verwijderd

Topicstarter
dat kan ook idd. Maar ik zou dus graag dat picture editor schermpje willen krijgen @runtime

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 20:16:
dat kan ook idd. Maar ik zou dus graag dat picture editor schermpje willen krijgen @runtime
Mag ik vragen waarom je dat wil>?

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05 11:18

alienfruit

the alien you never expected

Waarom mail je niet gewoon Sergey M. niet? Ik neem aan dat je met LMD de component pack van LMD Tools bedoeld en/of ElDoS nu.
Pagina: 1