Toon posts:

Norton SystemWorks 2004 Utilities/Cleansweep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje over dit programma, aangezien het voorlopig nog niet aan de verwachtingen voldoet.

Je zou vrije ruimte moeten kunnen wissen. Ik heb net een schijf zijn vrij ruimte laten wissen, maar waarom blijft de informatie staan, die niet meer in gebruik is? Het betreft hier 2 GB van een vorige installatie op een partitie van 90GB. Niet de bedoeling dat ik dit iedere dag doe, maar ik verneem net dat de informatie gewoon trouw nog aangezien wordt als zijnde informatie. Moet Norton dit nu wel of niet kunnen verwijderen?

Daarnaast zit er nu wel of geen registry optimalisatie voor Windows XP op? Win98 and WindowsME zijn daarin kennelijk wel ondersteund .... deze twee OSs behoren toch helemaal in het verleden?

Ik weet wel dat er andere programmaatjes zijn die dit zouden moeten kunnen, maar ik wilde nu juist niet afhankelijk zijn van al die free beta spullen waarvan iedereen me altijd aanraadt het te gebruiken. Aldus, doe ik iets fout? Zo ja, wat?

Daarnaast kan ik kennelijk mijn E-drive niet formatteren via Windows, een andere proces heeft kennelijk access hiertoe. Dat is ook al geen optie. Hoe kan ik de E-schijf formatteren via een DOS-boot naar NTFS?

Gewone format geeft deze message:

'D:\>format e:
Het type bestandssysteem is NTFS.

WAARSCHUWING:
ALLE GEGEVENS OP HET NIET-VERWISSELBARE
STATION E: ZULLEN WORDEN VERWIJDERD!
Wilt u doorgaan met formatteren (J/N)? j
Bezig met het controleren van 87243 MB

Format kan niet worden uitgevoerd omdat het volume door
een ander proces wordt gebruikt. Format kan wel worden
uitgevoerd als dit volume eerst wordt ontkoppeld.
ALLE GEOPENDE INGANGEN NAAR DIT VOLUME
WORDEN IN DAT GEVAL ONGELDIG.
Wilt u een ontkoppeling van dit volume forceren? (J/N)'

J of N??? Wat doet dit dan precies? Krijg ik hier geen problemen mee als ik J geef?

EDIT: Na stoppen Norton Erase Protector in Services kon ik hem wel formatteren. Maar toch heb ik kennelijk een andere definitie van 'vrije ruimte'??

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2003 22:50 ]