In tegenstelling tot GoT ben ik op T.net zelf een echte die-hard lurker die vrijwel alles wat langskomt bekijkt en omdat ik zelf meestal dingen zo perfect mogelijk wil hebben heb ik nog wel eens wat op te merken aan de nieuwsberichten. Niet zozeer aan de inhoud van zo'n nieuwsbericht, maar meestal meer aan de plaatjes die erbij worden gebruikt.
Zo behulpzaam als ik ben (
) wil ik dan ook nog wel eens wat suggesties/verbeteringen hier posten, maar het gaat ook mij een beetje te ver om voor elk plaatje die íets beter had gekund een topic te starten. Vandaar ook de neutrale topictitel: misschien is het een idee om kleine verbeteringen/suggesties die aankomen op de gebruikte plaatjes bij nieuwsberichten in dit topic te posten.
En omdat de topicstarter hoort te starten zal ik dat ook maar even doen (uiteraard heb ik iets op te merken aan een nieuwsbericht, anders had ik dit topic nog niet geopend
):
In Uitslag en foto's van Abit overklokwedstrijd zijn de thumbnails vrij lelijk gedaan, dit ziet er bijvoorbeeld een stuk beter uit:

Als jullie dit soort opmerkingen onnodig vinden of het liever in een apart topic hebben heb ik daar natuurlijk vrede mee, maar aangezien het spelfouten melden in [rml][ FP] spelfouten[/rml] vrij goed werkte leek het me ook een goed idee voor de pics
Zo behulpzaam als ik ben (
En omdat de topicstarter hoort te starten zal ik dat ook maar even doen (uiteraard heb ik iets op te merken aan een nieuwsbericht, anders had ik dit topic nog niet geopend
In Uitslag en foto's van Abit overklokwedstrijd zijn de thumbnails vrij lelijk gedaan, dit ziet er bijvoorbeeld een stuk beter uit:

Als jullie dit soort opmerkingen onnodig vinden of het liever in een apart topic hebben heb ik daar natuurlijk vrede mee, maar aangezien het spelfouten melden in [rml][ FP] spelfouten[/rml] vrij goed werkte leek het me ook een goed idee voor de pics
The devil is in the details.