Toon posts:

Giants 1.4 patch zorgt voor vreemd probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik had na lange tijd weer eens besloten om Giants: citizen kabuto te installeren. En om maar meteen de 1.4 patch te installeren, die na lang zoeken alleen op download.com te vinden was. Het probleem alleen nu is dat ik vanaf andere gamesites al een .exe had gedownload van die patch, maar die had maar een grootte van 13 kb. Nu zit ik dus met die file, en ik wilde hem simpelweg verwijderen, maar dat mocht dus niet. Ik krijg de volgende error:

Kan GPatch14 niet verwijderen. Het is door iemand anders of door een programma in gebruik. Sluit alle programma's die het programma mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw.

Ik heb al van alles geprobeerd:

-Windows xp opnieuw opstarten in diagnostische modus (zodat ik niet alle programma's aan het begin heb). En daarna proberen te verwijderen. Maar kreeg dezelfde error.
-Een herstelpunt gebruiken, dat kon bij geen enkele dag, kreeg telkens het bericht dat er niks was veranderd aan het systeem, dus kon ik geen herstelpunt gebruiken....nu kan ik geen eens een herstelpunt kiezen, alle dagen zijn niet meer kiesbaar. Heel maf.
-Ik heb een virusscan erover heen gegooid, niks en AdAware laten zoeken, ook geen oplossing.
-Toen besloten om online eens een virusscan te doen, bij norton.com. Daar kon ik geen eens aan beginnen, want mijn Active X moet ik ingeschakeld hebben, en dat is het gewoon allemaal. Toch verdomd hij het om te scannen.

Ikzelf heb erg sterk het gevoel dat het een of ander vaag virus is ofzo.....ik ben er totaal niet bekend mee. Ik hoop dan ook dat iemand een idee heeft voor mij wat ik nu zou kunnen proberen.

Mijn configuratie is:
Windows Xp Home
512 mb ddr geheugen
Asus A7V333
GeForce 4 TI4200 64 mb
IBM Deskstar 60 gig

Alvast bedankt

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-01 09:56

SNEAK-NL

galloooooooooooo

zoek ff een online virusscanner op en draai die even, als ie em vind en ja kan em niet deleten draait ie op de achtergrond, ff ctrl alt del en dan bij processes het bewuste bestandje beeindigen. daarna deleten :)

ik heb ook regelmatig van die irri dingetjes, nooit extreme problemen gehad overigens.
suc6 :P

Verwijderd

Topicstarter
Aha, nou bij processes had ik inderdaad al gekeken, en daar staat dat bestandje echt niet tussen helaas. Ik heb een andere online virusscan gedaan, en ook daar kwam helaas niks uit ;( .

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 10:49

hayate666

zwaardfetisjist

Ik heb dat probleem ook gehad met Giants. Wat toen hielp was dat ik Giants reinstallde. Ik heb het toen verder ook niet meer gepatched.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd, maar ook dat heeft niet geholpen. Het gaat niet zozeer om de patch zelf, maar meer om het bestandje zelf. Het is zo'n 43 bytes groot, en het zit er maar op me bureaublad. Ik heb in de register alle GPatch files verwijdert en daarna de computer opgestart en nogmaals geprobeerd de file te verwijderen. Helaas nog steeds zonder succes. Ik snap er echt niks van. Hij blijft stug volhouden dat het constant in gebruik is. Met ctrl-alt-del kan ik echt niks ontdekken. Ik zou het echt niet weten wat ik nu hier aan kan doen 8)7

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-02 11:15

star-saber

Ryzen

safe mode?

Verwijderd

Topicstarter
Ook in Safe-modus kan ik het euvel niet verhelpen. Maar bedankt voor de tips tot nu toe in ieder geval. Ik ga gewoon stug door met dingen uitproberen :7

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-01 16:41
Via de command line al eens geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
De command-line? Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt daarmee. Als je misschien wat dieper daar op in kan gaan, graag. Nogmaals, ben best wel een leek als het komt tot computers.

Verwijderd

Als je FAT32 hebt, kan je met een opstartdiskette hem in DOS weggooien...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen Fat32, wel NTFS. Dus dat gaat dan niet denk ik.....

Verwijderd

Lol, zonder te executen kan je het al niet meer deleten :P
Muchas Lol dat ding :D

Verwijderd

Topicstarter
Even ter verduidelijking: PYROS was zo vriendelijk de file van mij over te nemen, om ook naar een oplossing te zoeken. Hij heeft er zichtbaar meer lol in dan ik geloof ik :9 . Maar goed, neemt niet zijn lef weg dat hij mee doet in de quest naar een oplossing haha.

Verwijderd

Ik own 8)

Verwijderd

Topicstarter
Even een update van het probleem: het is er nog steeds B)

Heeft niemand nog bepaalde tips voor me? Ik vind het namelijk behoorlijk storend nu.

Verwijderd

Topicstarter
Na lange tijd is het dan eindelijk gelukt....en dat is nog geen 3 min. geleden ;). Ik heb de file eens gestopt in een sub-onderdeel van Norton Systemworks 2004 professional. Onder anti-virus - advanced tools zit een onderdeel genaamd "wipe info". Ik heb daar de file ingegooid en in eerste instantie werkte dat niet, want ik kreeg wederom de error dat het programmaatje in gebruik was, maar nu ineens, na een reboot, werd de file wel weggegooid. Zodoende :*)!

Topic kan dicht, en nogmaals bedankt voor de aangeboden hulp!
Pagina: 1