Toon posts:

Windows 2000 Service pack

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
k heb een kopie van win 2000 op mijn pc staan met een key van internet kan k nu gewoon een sp downloaden zonder dat mijn pc crasht net zoals dat gebeurt als je een kopie hebt van win xp en dan een sp installeerd.

Ltr

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Zover ik weet wordt er alleen bij Windows XP gecontroleerd op het geldig zijn van de serial code. Een aantal codes voor Windows XP zijn 'uit de race genomen' zodat al die mensen die Windows XP illegaal met die key geinstalleerd hadden, in ieder geval niet meer kunnen upgraden.
Bij Windows 2000 is daar geen sprake van.

Ik zou het trouwens fijner lezen vinden als je wat leestekens en hoofdletters zou gebruiken. En groetjes hoeven ook niet, tis maar dat je het weet :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

frankvloon,

Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen. Kort samengevat:
  • Doe zelf eerst moeite voordat je een topic opent, zoek bv. even rond, of probeer eens wat uit. Neem wat je gedaan hebt ook in je topic zodat we weten wat je gedaan hebt.
  • Kies een goede topic titel die je probleem beschrijft. Kijk ook in de policy van het betreffende forum (Windows Operated Systems in dit geval), ofdat er geen extra eisen zijn). In Windows Operated Systems moet je bv. je OS tussen vierkante haakjes zetten.
  • Geef in je topic duidelijk aan wat je probleem is, en wat je denkt dat het door gekomen is.
Zoals je aan bovenstaande lijstje kan zien, schort het bij jou op punt 1 en punt 2. Op punt 3. Tja, je probleem is heel duidelijk, maar wij gaan hier toch echt niet helpen met je illegale Windows.

Dit topic is gesloten.