Toon posts:

[R9700] Error en probleem bij driver installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik naar mijn beeldscherm eigenschappen ga. En dan naar settings, krijg ik de volgende melding:
http://www.geocities.com/herculesgod2000/error.jpg
(copy and paste de link in een nieuwe window, anders werkt hij niet)

Deze melding is 'spontaan' es een keer ontstaan. Sinds deze melding heb ik ook dat de videokaart af en toe vastloopt en dat daarna het systeem spontaan reboot. Heel irritant en houdt duidelijk hiermee verbandt.

Als ik catalyst 3.10 probeer te installeren na een deinstallatie van 3.9, geeft de 3.10 installatie een error dat ik niet over compatible hardware beschik! Handmatig installeren van de driver in device manager lukt wel, waarna het geheel pakket van de 3.10 catalyst wel lukt te installeren.

Ik weet het echt niet meer. Heb echt heel wat opties geprobeerd. En vind mezelf echt niet dom.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topictitel wat duidelijker gemaakt :)

Verwijderd

Eigenschappen van deze computer, geavanceerd, opstart instellingen, uitvinken dat de pc zomaar opnieuw opstarten mag. Nu krijg je waarschijnlijk een blauw scherm, de info die daarop verschijnt hier posten.

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik dus al uitgezet...

Helaas, hij start gewoon automatisch op.

Het enige wat er te zien is 5 seconden voordat hij opnieuw opgaat starten is een rechthoekig gedeelte van 5 bij twee centimeter boven in het beeld dat zeer snel van allerlei kleuren verandert (duidelijk een videokaartcrash)

Verwijderd

Het lijkt me echt een conflict van de drivers. Probeer eens het programma Nasty File Remover. Deze verwijdert al je drivers echt goed. Installeer hierna de nieuwste driver weer.

Verwijderd

Topicstarter
Heb met de NFR( bedankt voor die tip) alles weggehaald en de catalyst 3.10 opnieuw geinstalleerd. Blijf de vreemde error houden. De crashes zijn tot nu toe niet terrug gekeerd....
Vreemd probleem.
Pagina: 1