[Nickchange] MaRc0 » Marco

Pagina: 1
Acties:

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:17
Aangezien m'n nickchange op GoT nog een aantal maanden op zich laat wachten, maar ik nog nooit eerder een nickchange op de T.net FP zelf heb ondergaan zou ik graag willen dat ik als Marco door het leven ga, in plaats van MaRc0 :)

Even voor de duidelijkheid:

Account: 58624
Huidige nick: MaRc0
Gewenste nick: Marco

Voor de zekerheid heb ik gecontroleerd of er al een user was met de nick Marco, maar dat leverde geen artikelen op, wat wil zeggen dat er dus nog niet mee gepost is, als ie al daadwerkelijk bestaat.

Bij voorbaat dank :Y)

The devil is in the details.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Gaan we doen voor je :).

[edit]
De user Marco bestond al wel, maar die is nu voorzien van een onvrijwillige nickchange :P. Ennieweejs, je nickchange is voor elkaar:
Username (MaRc0) wordt gewijzigd in Marco... Done!

[ Voor 81% gewijzigd door Harm op 21-12-2003 15:52 . Reden: BTW ]

• Hahn
Wat een snelheid _o_

Heel erg bedankt d:)b

• Hahn
Inmiddels zijn we een paar maandjes verder en heet ik ook weer een paar maandjes December op GoT en dat bevalt me eigenlijk zo goed dat ik ook wel zo zou willen heten op de T.net FP. Ik weet niet of het mag na zo'n korte periode, maar ik probeer het gewoon :P

Voor informatie over welk account kan je natuurlijk gewoon nog even in de startpost kijken :Y)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In het kader van 'usernames gelijktrekken op GoT en de FP' heb ik je nick veranderd naar December :) .

• Hahn
Bedankt² :P

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Da's nou toeval dat ik dit lees....had Marc0 al een tijd niet meer op t forum gezien, maar nu weet ik hoe het komt....

/kamstra weer out ;)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Pagina: 1