Ik heb er nog nooit van gehoord.
Zelf gebruik eigenlijk alleen Philips Premium en Sony...
Zelf gebruik eigenlijk alleen Philips Premium en Sony...
Af en toe Kodak, die zijn ook wel goed.
MMore schijnt ook wel goed te zijn, maar die gebruik ik niet vanwege de irritant opgebrachte laklaag met tekst en zo, dat moet ik niet. Die Philips en Sony's zijn vrij "silver" en leeg aan de bovenkant, wel zo prettig en mooi
MMore schijnt ook wel goed te zijn, maar die gebruik ik niet vanwege de irritant opgebrachte laklaag met tekst en zo, dat moet ik niet. Die Philips en Sony's zijn vrij "silver" en leeg aan de bovenkant, wel zo prettig en mooi
Ik heb er hier ook een setje van liggen. moet zeggen dat ik er weinig tot geen problemen mee heb gehad tot nu toe.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik er pas een stuk of 6 gebakken heb.
Die kerel in de winkel zei trouwens dat die cd's uit de fabriek van TDK (of PDM, can't remember) kwamen
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik er pas een stuk of 6 gebakken heb.
Die kerel in de winkel zei trouwens dat die cd's uit de fabriek van TDK (of PDM, can't remember) kwamen
Verwijderd
Ben er niet echt tevreden mee. Heb ook eens wat van die doosjes gehaald (lekker goedkoop
) maar echt kwaliteitsspul is het zeker niet... mijn Daewoo discman had bijv. grote moeite met de CD's, veel overslaan enzo, terwijl 'ie MMore's en Philips zonder problemen slikte. Voor mij dus geen Lenco's meer.
Verwijderd
Ik woon haast op de hoek van Paradigit in Wageningen
Ze hebben er nu 80 mins Flips cds voor 20 piek
Voor mij voorlopig ff niks anders
Ze hebben er nu 80 mins Flips cds voor 20 piek
Voor mij voorlopig ff niks anders
Heb er zelf totaal geen problemen mee, lekker goedkoop, en bak er alles mee (psx/pc/dreamcast/audio) op 8 speed.
Niet fantastisch, maar voor mij wel goed genoeg, met name voor oversized DIVXjes...
Heb zo vaak Lenco CDs gebruikt op m'n Plextor.. branden en lezen perfect. Heb er ook Audio mee gebrand en doen het ook goed. Zelfs PlayStation doet het er mee bij mij.
ze zijn best goed, maar ze kunnen niets hebben: erg beperkte levensduur, ik heb meerdere gehad die er binnen een jaar mee ophielden... (gewoon onleesbaar werden)
en NEE, ze hebben niet allemaal op de kachel gelegen, eentje wel:+
en NEE, ze hebben niet allemaal op de kachel gelegen, eentje wel:+
Verwijderd
Deze cd's zijn perfect! Ik heb ze gekocht in doosjes van 2, voor 35 piek, dus 20 cd's voor 35 piek in 10 doosjes.
Nooit eentje fout meegegaan.
Nooit eentje fout meegegaan.
Verwijderd
Werken hier perfect met mijn Plextor op 8-speed..
Maar zoals zo vaak met CDR's.. gewoon eens uitproberen om te kijken hoe ze met met jouw bakker doen..
Soms werkt een CDR bij de 1 perfect en bij de andere waardeloos...
Maar zoals zo vaak met CDR's.. gewoon eens uitproberen om te kijken hoe ze met met jouw bakker doen..
Soms werkt een CDR bij de 1 perfect en bij de andere waardeloos...
Verwijderd
Waren wel als slechts getest in de afgelopen consumenten gids, maar zelf nog nooit probs mee gehad.
Ik gebruik ze ook regelmatig met mijn Plex 12x
en heb er nog nooit problemen mee gehad, wel met more's en die supergoedkope silvere cd's
.
Verwijderd
Dat klopt. Deze test heb ik ook gelezen. Als beste kwamen Sony en Memorex uit de bus. Alhoewel Lenco als "slecht" uit deze test kwam, gebruik ik ze nog steeds. Ze kunnen zelfs het branden op 12 speed aan, en dat kun je van sommige andere cd-r niet zeggen.Op zondag 10 december 2000 09:24 schreef Toverstaf het volgende:
Waren wel als slechts getest in de afgelopen consumenten gids, maar zelf nog nooit probs mee gehad.
Lenco, klinkt als Princo. Ik ga die cheapo merken niet proberen. Mijn Yamaha CDR400 lustte echt ALLES, behalve Princo. En mijn Ultraplex leest veel, behalve Princo !! Voor mij nix meer wat op co eindigt, Platinum en Philips Premium Silver wat hier de klok slaat.
Ook nu voor m'n Plex 12x.
Verwijderd
Lenco is wel oke om data mee te burnen. Om muziek te branden zou ik iig een beter merk nemen, of tenminste een A-merk. Lenco is met heel veel auto cd-players en wisselaars ook niet compatible. Maar data is er goed genoeg voor.
Pagina: 1