Windows XP pro geeft bij een schone (allereerste) installatie aan dat er geen harde schijf gedetecteerd kan worden.
Bij het opstarten vind ik in de raid bios
Chanel0 Master Maxtor 6Y120PO Array 0 ATA 133 Stripe 0
Chanel0 Slave No drive
Chanel1 Master Maxtor 6Y120PO Array 0 ATA 133 Stripe 1
Chanel1 Slave No drive
Als ik daarna boot met een XP cd-rom loopt alles ok tot dat ik bevestig dat ik een nieuwe XP wil installeren.
Ik krijg dan de melding Setup "did not find any hard disk drives installed in your computer" etc. etc.
Ik kan nergens vinden of ik een andere driver moet toevoegen op de maxtor site, men geeft daar aan dat dat niet nodig is. Dus een specifieke driver installeren tijdens de XP setup (met F6) is niet "mogeljk", of kijk ik ergens overheen met mijn grieperige hoofd?
Eniewee, iemand een goeie tip hoe ik XP die 2 schijven laat herkennen en de XP installatie kan afmaken?
Specs:
P4 3GH
Asus P4P800 deluxe
Maxtor 6Y120PO (2 stuks) Diamond Max plus 9, (ATA133)
1024MB
Nec 1300 brander
Radeon 9800 en verder een hoop Zalman koelgeweld.
Bij het opstarten vind ik in de raid bios
Chanel0 Master Maxtor 6Y120PO Array 0 ATA 133 Stripe 0
Chanel0 Slave No drive
Chanel1 Master Maxtor 6Y120PO Array 0 ATA 133 Stripe 1
Chanel1 Slave No drive
Als ik daarna boot met een XP cd-rom loopt alles ok tot dat ik bevestig dat ik een nieuwe XP wil installeren.
Ik krijg dan de melding Setup "did not find any hard disk drives installed in your computer" etc. etc.
Ik kan nergens vinden of ik een andere driver moet toevoegen op de maxtor site, men geeft daar aan dat dat niet nodig is. Dus een specifieke driver installeren tijdens de XP setup (met F6) is niet "mogeljk", of kijk ik ergens overheen met mijn grieperige hoofd?
Eniewee, iemand een goeie tip hoe ik XP die 2 schijven laat herkennen en de XP installatie kan afmaken?
Specs:
P4 3GH
Asus P4P800 deluxe
Maxtor 6Y120PO (2 stuks) Diamond Max plus 9, (ATA133)
1024MB
Nec 1300 brander
Radeon 9800 en verder een hoop Zalman koelgeweld.